امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۴۳۴۸
بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به اتفاق هیئت همراه عصر امروز(دوشنبه 20 بهمن) از فدراسیون تکواندو بازدید کردند.

به گزارش برنا، در بازدید از فدراسیون تکواندو کیکاوس سعیدی دبیرکل و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را همراهی  و با مسوولان آن دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و هیات همراه با حضور بر مزار شهید گمنام به قراِئت فاتحه و ادای احترام پرداختند.

در ادامه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به ارائه گزارش در خصوص فعالیتهای امسال با شعار تکواندو تعطیل نیست پرداخت و عنوان داشت: به رغم گسترش ویروس کرونا رقابت‌ها و دوره های آموزشی تکواندو با تجربه جدید و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: رقابتهای مختلف جهانی بصورت آنلاین برگزار شد و ما خللی در برگزاری و فعالیتهایمان نداشتیم، شاید یکی از دلایلی که از سوی فدراسیون جهانی فدراسیون تکواندو ایران بعنوان برترین فدراسیون جهان انتخاب شد به دلیل همین برنامه ها بود و ما با پیگیری مستمر و رعایت استانداردها جزو اولین فدراسیونهای بودیم که اردوها را برگزار کردیم.

وی گفت: اولین رویدا رسمی ما در اردن است و برای آقایان دو تورنمنت پیش بینی کردیم و در بخش بانوان امیدواریم که بتوانیم در دو وزن کسب سهمیه کنیم و برنامه ریزی برای اردوهای داخلی و برون‌مرزی از جمله اردو در صربستان  را  داریم، همچنین در حال حاضر تیم ملی تکواندو بلغارستان برای اردی مشترک در تهران هستند .

پولادگر ضمن تشکر از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و اظهار امیدواری برای اینکه حضور مسئولان باعث خیر در تکواندو شود ادامه داد: در پارالمپیک هم که برای نخستین بار تکواندو حضور دارد، برنامه خوبی داریم و در بخش دخترمان هم دو نفر را انتخاب کردیم  که فرصت برای کسب سهمیه دارند.

در ادامه رییس کمیته  ملی المپیک از مشکلات فدراسیون پرسید که پولادگر پیشنهاد داد؛ از آنجایی که شنیدم قصد دارید اردویی کاروانی راه بیندازید که باید بگویم خیلی عالی است و این نشان دهنده ذکاوت شماست ، بچه ها از قبل المپیک همدیگر را در رشته های مختلف می شناسند و این خیلی تجربه خوبی است و در خواست دارم  در صورت امکان مکانی را در نظر گرفت که هارمونی و همدلی در بین اعضای کاروان ایجاد کرد بسیار خوب است.

همچنین زهرا سروی نایب رییس فدراسیون گفت: حقیقتا نگاه رییس  فدراسیون تکواندو جنسیتی نیست و از مجموع ۸۳۷ هزار نفر تکواندو کار ثبت شده پنجاه و نه درصد آقایان و چهل و یک درصد بانوان هستند ما در بخش بانوان بسیاری از اولین های ورزش کشور را داریم.

در ادامه پولادگر با اشاره به لیگ و پخش مستقیم لیگ تکواندو بانوان و اثرات مطلوب آن در بین خانواده ها و ملی پوشان و زنان افزود: حمایت شما نیز در این زمینه  بسیار مثمر ثمرخواهد بود.

همچنین در ادامه ذوالقدرگفت:  المپیک بزرگترین رویداد جهان است و کشورهای مختلف میلیاردها دلار هزینه می کنند و انتظار داریم از فدراسیون و مجموعه ورزشکاران تیم ملی حمایت کنید.

آذرپاد نیز از حمایتها ی صالحی امیری از تکواندو تشکر کردند.

 

در ادامه پیمان فخری ضمن قدردانی از مجموعه تکواندو ابراز داشت: مجموعه منسجم و‌ منظم‌ تکواندو به رغم کسب افتخارات فراوان هنوز میتوان گفت شایستگی اش بیش از اینهاست.

 

سپس رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ابتدا باید دهه فجر را گرامی بداریم و شهدای گرانقدر را ارج بنهیم من به شخصه معتقدم آقای پولادگر با تمام وجود تکواندو را دوست دارد و این امکانات و موفقیتها به خاطر همین است که ما قدر می دانیم.

وی گفت: تکواندو همواره در بخش زنان و مردان در بازیهای قاره ای و المپیک از امیدهای ما جهت کسب مدال است و فدراسیونی  بدون حاشیه است که هم وزارت ورزش  و جوانان و هم کمیته ملی المپیک تلاش می کند تا از فدراسیونها  از جمله تکواندو حمایت بیشتری داشته باشند.

صالحی امیری افزود: سه تورنمنت در پیش دارید که هزینه تهیه بلیت آنها بر عهده کمیته خواهد بود در خصوص بودجه سال آینده  هم  علاوه بر بودجه مصوب کمک های دیگری هم خواهیم داشت.           

وی تاکید کرد: حضور بانوان در ورزش تنها روی سکو نیست، حضور بانوان ما در ورزش ثابت می کند قضاوت ناعادلانه ای نسبت به ما هست و ما با عمل در این زمینه نشان می دهیم اینطور نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هزینه اردویی اعزام به مشهد را تقبل می کنیم یا اردویی خارج از تهران که هماهنگی در این زمینه را با آقای فخری و سجادی خواهیم داشت، خود تکواندو سربلند است احساس غرورو ‌نشاط داریم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم و حتما بعنوان رشته المپیکی حمایت از شما خواهیم کرد، همچنین پیشنهاد داریم پیشکسوتان از تکواندو را به ما معرفی کنید تا سردیس آنان را ساخته و در ورودی فدراسیون خود نصب کنید.

در پایان این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد و پای صحبتهای عسگری و مهرو کمرانی سرمربی تیم های ملی مردان و بانوان و  مردانی کاپیتان تیم ملی نشست و عنوان داشت: دغدغه ای برای خود نداشته باشند، کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه از آنها خواهد داشت.

در خاتمه فدراسیون تکواندو با اهدا تابلو صنایع دستی از زحمات رییس کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز