در سالروز گرامیداشت روز نیروی هوایی؛

تجلیل انجمن جوجیتسو ایران از امیر اسماعیلی مشاور فرمانده کل ارتش

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۴۶۲۰
تجلیل انجمن جوجیتسو ایران از امیر اسماعیلی مشاور فرمانده کل ارتش
همزمان با سالروز گرامیداشت نیروی هوایی، مسئولان و اعضای انجمن جوجیتسو jjif در حرکتی نمادین از یکی از افتخارآفرینان نیروی هوایی تجلیل کردند.

به گزارش برنا، در آستانه چهل و دومین بهار پرشکوه انقلاب اسلامی و در روز تاریخی نیروی هوایی، امیر فرزاد اسماعیلی، مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم ‌الانبیا(ص)، به دعوت مسئولان انجمن ساعتی را میهمان اعضای این انجمن بود و پای صحبت افتخارآفرینان این رشته نشست.

در ابتدای این ضیافت معنوی، که با حضور «بهمن بابیزان» ریاست پژوهشکده امام موسی کاظم (ع) و اعضای هیات رئیسه، سیدامیر خوش بین عضو هیات رئیسه جوجیتسو آسیا، سعید بهمنی، سرهنگ محمدحسن مجلسی، محمد بختیاری نژاد مربی نوازا تیم ملی جوجیتسو، ضیا موسوی مربی بدنسازی تیم ملی و جمعی از قهرمانان این رشته برگزار شد، رستمیان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور سردار پرافتخار میهن عزیز اسلامی در جمع ورزشکاران، گزارشی از عملکرد انجمن و جایگاه ملی و بین المللی را به سمع و نظر حضار رساند.

در ادامه، امیر اسماعیلی در سخنانی کوتاه ضمن قدر دانی از فعالیت های انجام شده توسط انجمن و ابراز خرسندی از حضور در جمع گرم و صمیمی خانواده جوجیتسو، ورزشکاران را به داشتن به صبر و حفظ روحیه در تمامی عرصه ها دعوت کرد و در ادامه پای درد دل آنها نشست.

به نمایندگی از ورزشکاران، امیرحسین خادمیان از افتخارآفرینان جوجیتسو درخصوص مشکلات پیش روی ورزشکاران و عدم اجرای تعهدات توسط مسئولان ذیربط صحبت کرد. همچنین احمدرضا عیدی دیگر قهرمان پرافتخار این رشته، مشکل بیکاری قهرمانان پس ازپایان دوران قهرمانی آن هم علی رغم داشتن تحصیلات بالا را با امیر درمیان گذاشت، مساله‌ای که مورد توجه امیر اسماعیلی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز