سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تلاش‌ می‌کنیم تیم‌های ملی در وضعیت ایده‌آلی راهی‌مسابقات شوند

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۶:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۵۰۱۲
تلاش‌ می‌کنیم تیم‌های ملی در وضعیت ایده‌آلی راهی‌مسابقات شوند
رئیس فدراسیون کاراته گفت: تلاش‌ می‌کنیم تیم‌های ملی در وضعیت ایده‌آلی راهی‌ مسابقات شوند.

سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، درباره بازدید سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، از فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه المپیک را در پیش داریم دکتر صالحی امیری هم بازدیدهای دوره‌ای از فدراسیون‌‌ها را گویا در برنامه دارند که امروز هم ما این افتخار را داشتیم که خدمت ایشان باشیم تا گزارشی از عملکرد و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای آماده‌سازی ملی‌پوشان را ارائه بدهیم. خوشبختانه این دیدار و بازدید انجام شد و برای فدراسیون ما هم منشا خیر بود.

او با اشاره به رویدادهای پیش روی تیم‌ملی ادامه داد: تیم ملی قرار بود در رقابت‌های پرتغال و باکو شرکت کند که این مسابقات به‌خاطر شیوع مجدد کرونا در این کشورها به تاخیر افتاد. فعلا مسابقات کاراته وان ترکیه را در اسفندماه پیش‌رو داریم رقابت‌هایی که تا به امروز خبری مبنی بر تعویق و لغو آن هنوز اعلام نشده است. همچنین مسابقات بسیار مهم مراکش را داریم که تلاش خواهیم کرد فرایند آماده‌سازی تیم‌های‌ملی را به گونه‌ای انجام دهیم که با شرایط ایده‌آلی در این مسابقات شرکت کنیم.

طباطبایی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته گفت: در حال حاضر اکثر رشته‌های رزمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ خود را برگزار کردند.‌ طبق برنامه‌های صورت گرفته فدراسیون کاراته هم در تلاش است سوپر لیگ خود را به صورت متمرکز از اواخر بهمن استارت بزند. 3

نظر شما