ماجرای اختلاف رحمتی و نکونام چیست؟

دعوا سر یک تکه پارچه!

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۶:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۴
دعوا سر یک تکه پارچه!
سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام مدت‌هاست هر کجا همدیگر را می‌بینند خوش و بش می‌کنند و برای دوربین عکاس‌ها ژست می‌گیرند اما نزدیکان آنها به خوبی از عمق اختلاف این 2 بازیکن بزرگ فوتبال ایران خبر دارند.

به گزارش برنا؛ جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی، هم تیمی‌هایی که روزگاری رقیب هم برای بستن بازوبند کاپیتانی استقلال بودند، در لیگ بیستم باید به عنوان سرمربیان شهر خودرو و فولاد به مصاف هم بروند. سرمربیان جوان فولاد و شهرخودرو که روز شنبه هفته آینده و در هفته پایانی نیم فصل اول باید با یکدیگر دیدار کنند از دوستان قدیمی هستند که البته اختلاف عمیقی هم بین آنها وجود دارند.

البته مدت‌هاست رحمتی و نکونام در ظاهر با هم آشتی کرده‌اند و اختلافات گذشته را از یاد برده‌اند اما خودشان بهتر از همه می‌دانند اختلاف عمیق‌شان ریشه‌ای کهنه دارد. به بهانه تقابل نکونام و رحمتی در کسوت سرمربیگری که برای اولین بار است رخ می‌دهد، پرونده اختلاف این 2 بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران را مرور می‌کنیم.

وقتی نکونام، رحمتی را دور زد

رحمتی و نکونام از دوستان صمیمی در تیم ملی بودند. آنها همیشه با یکدیگر هم اتاق بودند و رفاقت‌شان در تیم ملی زبانزد همه بود. در مقطعی از دوران حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، ملی‌پوشان تصمیم به تحریم رسانه‌ها گرفتند. این تصمیم البته در ابتدا از طرف جواد نکونام مطرح شد و بقیه ملی پوشان از جمله رحمتی هم از او حمایت کردند. بعدها که این تصمیم با انتقاد تند و تیز رسانه‌ها روبه‌رو شد نکونام به تنهایی آن را دور زد و پاسخ اهالی رسانه را داد. این کار نکونام از نظر رحمتی دور زدن او و بقیه بچه‌های ملی پوش بود و دلخوری‌هایی بین طرفین ایجاد شد. مدتی بعد رحمتی در تصمیمی ناگهانی از تیم ملی خداحافظی کرد که البته بعدها پشیمان شد اما حتی نمایش درخشان او در بازی‌های باشگاهی هم باعث نشد رحمتی به تیم ملی برگردد چون کی‌روش در آن زمان دروازه‌بانی دورگه به نام دنیل داوری را کشف کرده بود که برخی به گوش رحمتی رسانده بودند حرف‌های نکونام در تغییر موضع کی‌روش نسبت به او تاثیر زیادی داشته است.

دعوا سر کاپیتانی

حضور کوتاه مدت جواد نکونام در استقلال پر از حاشیه بود. نکونام درحالی به استقلال آمد که نمی‌توانست ادعای کاپیتانی داشته باشد. در حضور بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی استقلال به نکونام نمی‌رسید. سال بعد با جدایی مجیدی و جباری از استقلال، نکونام مدعی بستن بازوبند کاپیتانی استقلال شد اما انتخاب امیر قلعه‌نویی برای بستن بازوبند سیدمهدی رحمتی بود. نکونام هم توقع داشت رحمتی بازوبند را به او دهد و حتی به بازیکنان استقلال گفته بود حاضر نیست بعد از رحمتی وارد زمین شود اما در نهایت این گلر شماره یک استقلال بود که بازوبند را بر بازو بست و پیش از نکونام وارد زمین شد.

البته رحمتی و نکونام مدت‌هاست هر کجا همدیگر را می‌بینند خوش و بش می‌کنند و برای دوربین عکاس‌ها ژست می‌گیرند اما نزدیکان آنها به خوبی از عمق اختلاف این 2 بازیکن بزرگ فوتبال ایران خبر دارند. حالا دوستان قدیمی امروز در کسوت سرمربی با هم دیدار می‌کنند و قطعا برای اینکه مچ رقیب را بخوابانند از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز