لیگ قهرمانان اروپا؛

شاگردان آلکنو به مرحله بعد صعود کردند

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۰:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۵۴۱۲
شاگردان آلکنو به مرحله بعد صعود کردند
تیم زنیت کازان روسیه که ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران هدایت آن را بر عهده دارد، با شکست برلین والیز به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش  برنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، تیم‌های زنیت کازان و برلین والیز امشب در چارچوب مرحله مقدماتی گروه C لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان آلکنو با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. نماینده روسیه با کسب این پیروزی، با ۱۵ امتیاز صدرنشین شد و صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد.

کازانی‌ها در 3ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴ بر حریف آلمانی خود غلبه کردند. برلین والیز نیز با پذیرش این شکست، ۱۲ امتیازی ماند و با توجه به این که سه تیم برتر از میان تیم‌‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه لیگ قهرمانان اروپا نیز به مرحله بعد صعود می‌کنند، این تیم باید منتظر نتایج دیگر دیدارهای این مسابقات برای تعیین تکلیف خود بماند.

اروین انگاپت با کسب ۱۵ پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار زنیت کازان و برلین والیز شد اما عملکرد بنجامین پچ با کسب ۱۴ امتیاز، به گونه‌ای بود که عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

 

در این گروه، شب گذشته تیم‌های آچه‌‌ها والی و برلین والیز به مصاف هم رفتند که نماینده آلمان با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

امیرحسین توخته بازیکن ایرانی تیم آچه‌‌ها والی در این مسابقه دو امتیاز از سرویس و حمله به دست آورد و آکو کریمی نیز به عنوان مربی این تیم حضور داشت.

تیم آچه‌ها والی اسلوونی با پذیرش این شکست، در رتبه سوم گروه قرار گرفت و از صعود بازماند.

فردا (پنج‌شنبه) در آخرین مسابقه دور مقدماتی گروه C لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های زنیت کازان و آچه‌ها والی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است در این گروه، تیم یاستشِبسکی وگیِل لهستان به دلیل محدودیت‌های ناشی از بحران ویروس کرونا از حضور در مسابقات انصراف داده است و نتیجه دیدار رقبای همگروه با این تیم، سه بر صفر محاسبه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز