محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوت علی و مهرداد تلنگر بود!/ پرسپولیس مسیرش را شناسایی کرده است/ زمان استانکو هم با پیروزی‌های اقتصادی قهرمان شدیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۵۷۵۶
فوت علی و مهرداد تلنگر بود!/ پرسپولیس مسیرش را شناسایی کرده است/ زمان استانکو هم با پیروزی‌های اقتصادی قهرمان شدیم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوت ناگهانی و تلخ دو ستاره فوتبال ایران می‌تواند تلنگری باشد تا قدر سرمایه‌های ملی‌مان را در زمان حیات‌شان بیشتر بدانیم.

محمود کلهر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاقات تلخ دو هفته گذشته اظهار داشت: درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق تلخ و غیرقابل باوری برای همه بود و باید این ضایعه را به جامعه ورزش، هنر و رسانه تسلیت بگویم. خدا به خانواده‌هایشان هم صبر بدهد.

او در ادامه گفت: در این اتفاقات تلخ موضوعی باعث خوشحالی شد. من خوشحالم هنرمندان و ورزشکاران ایران تا چه حد در دل مردم جای دارند و فوت این دو عزیز نشان داد مردم قدرشناسی داریم که سرنوشت ستاره‌های فوتبال و هنر برای آنها تا چه اندازه مهم است. ما در این 2 هفته 2 ستاره ورزش و فوتبال‌مان را از دست دادیم، افرادی همه از آنها به نیکی یاد می‌کنند. امیدوارم همین حمایت از سوی مسئولان ورزش در مورد پیشکسوتان که در قید حیات هستند وجود داشته باشد و آنها هم مثل مردم قدر سرمایه‌های ملی کشورمان در زمان حیات‌شان را بیشتر بدانند. امیدوارم این اتفاق تلنگری برای مسئولان باشد و آنها توجه بیشتری به سرمایه‌های ملی داشته باشند.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای تیم گل‌محمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس این روزها روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و از حالا مسیرش را برای قهرمانی شناسایی کرده است. پرسپولیس با وجود همه کمبودها و مشکلاتی که دارد، در حال حاضر روند رو به رشدی را دارد و می‌تواند تا رسیدن به هدف نهایی‌اش آن را  ادامه دهد.

کلهر ضمن تمجید از عملکرد خوب این روزهای سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل سیدجلال یک رهبر و یک لیدر برای این تیم است و می‌تواند الگوی خوبی برای فوتبالیست‌های جوان باشد. سیدجلال با 2 گلی که در دو بازی اخیرش برای پرسپولیس به ثمر رسانده، توانسته است نمایش فوق‌العاده‌اش را در ترکیب تیم، تکمیل کند.

او در خصوص فرصت‌سوزی‌هایی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس بیشتر از قبل شده گفت: بدون شک پرسپولیسی‌ها باید در ضربات آخرشان مقابل دروازه حریفان دقت بیشتری داشته باشد. شما می‌بینید که پرسپولیس در چند بازی گذشته‌اش قدرت گردش توپ و کارهای ترکیبی‌اش خوب بود و تقریبا همه بچه‌ها در زمین شرح وظایف‌شان را به خوبی اجرا می‌کنند. این فرصت‌سوزی‌ها یک مقدار ناشی از کمبود دقت و تمرکز است که با تمرین بیشتر می‌توان آن را تا حدود زیادی کاهش داد؛ ضمن این که من معتقدم در نیم فصل دوم و با اضافه شدن مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر تیم کامل‌تر خواهد شد و در خط حمله شرایط بهتری رقم خواهد خورد. ضمن این‌که اگر عبدی از اول بازی کند، مشکل گلزنی را حل می‌کند چراکه او توانایی خود را در بازی‌های بزرگ نشان داده است.

کلهر در خصوص پیروزی‌های اقتصادی پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: در سال 74 در زمان در دوره حضور استانکو در پرسپولیس ما در اواسط فصل 11 امتیاز با تیم اول فاصله داشتیم اما همین پیروزی‌های یک بر صفر باعث شد یک هفته مانده به پایان فصل قهرمان شدیم. شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که اولویت اول پرسپولیس باید پیروزی باشد و پس از آن به بردهای پرگل فکر کند. ضمن این‌که نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که تقریبا همه تیم‌ها برابر پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و معمولا برای حداقل امتیاز روبروی این تیم قرار می‌گیرند که این موضوع کار پرسپولیس را برای پیروزی‌های پرگل سخت می‌کند. در مجموع من بر این باورم این پیروزی‌ها که برخی از آن به عنوان بردهای اقتصادی یاد می‌کنند، می‌تواند پرسپولیس را به هدفی که در این فصل دارد، برساند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز