هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال برای بالا رفتن در جدول

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۶۴۸۹
جدال برای بالا رفتن در جدول
امروز آخرین روز هفته پایانی نیم فصل اول است و با برگزاری 3 دیدار نیم فصل نخست لیگ بیستم به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ در روز پایانی آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، تیم های فوتبال سایپا تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم می روند و ذوب آهن اصفهان هم با مس رفسنجان دیدار می کند.

سایپا- تراکتور

سایپا هفته گذشته و در ثانیه‌های پایانی نتوانست برتری خود را مقابل آلومینیوم اراک حفظ کند و 2 امتیاز حساس را از دست داد تا روند تساوی های شاگردان ابراهیم صادقی ادامه داشته باشد. نارنجی پوشان که امروز میزبان تراکتورسازی هستند، اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 14 بازی و کسب 17 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته اند.

در طرف مقابل تراکتورسازی که در هفته های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده حساب ویژه‌ای روی 3 امتیاز این بازی باز کرده است. پس از باخت خانگی تراکتوری‌ها مقابل شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس، آماجی از حملات هواداران این تیم به سوی مدیران این باشگاه از جمله محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور روانه شد و حتی مسعود شجاعی و سایر ستارگان تراکتور مثل احسان حاج صفی و اشکان دژاگه هم از تیغ تیز انتقادات تی تی ها در امان نماندند.

تراکتور از 14 دیدار گذشته خود، 19 امتیاز کسب کرده و به دنبال برد مقابل سایپا و امید به نتیجه نگرفتن سایر رقبای خود است تا بتواند نیم فصل نخست لیگ بیستم را در رده‌های بالایی جدول به پایان برساند.

این بازی برای هر 2 تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. از طرفی شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا قصد دارند تا با پیروزی در این بازی از انتهای جدول فاصله بگیرند و از طرفی دیگر مسعود شجاعی و یارانش نمی‌خواهند فاصله خود را با مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیشتر کنند و امیدوارند به رده های بالاتر جدول برسند.

مس- ذوب‌آهن

امروز ذوب آهن در شرایطی مقابل مس رفسنجان قرار می گیرد که سرمربی این تیم رحمان رضایی از سمت خود برکنار شد. رضایی بعد از اختلافات زیادی که با هیات مدیره ذوب آهن پیدا کرد بالاخره اخراج شد و امروز میلیچ مربی خارجی ذوب آهن هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. طبق اعلام رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن قرار است سرمربی جدید این تیم پس از دیدار با مس رفسنجان انتخاب شود.

ذوب آهن تاکنون 11 امتیاز کسب کرده و یکی از کاندیدا‌های جدی سقوط به لیگ یک است. در هفته چهاردهم و در شهرآورد اصفهان، ذوبی‌ها با این که بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما با نتیجه 3 بر یک مقابل سپاهان تن به شکست دادند. از طرفی دیگر سبزپوشان بعد از ماشین سازی تبریز آمار ضعیفی را در کسب پیروزی در مسابقات لیگ برتر از خود به ثبت رسانده و در 14 بازی گذشته تنها توانسته اند نساجی مازندران را به سختی و با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند.

در طرف دیگر مس رفسنجان است که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارند. مس ها نتوانستند در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کنند، اما از هفته ششم توانستند خودی نشان بدهند و به مرور نتایج بهتری را کسب کردند. این تیم اکنون 19 امتیاز دارد و بر حسب تفاضل گل، پایین‌تر از تیم‌های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در رده نهم قرار گرفته است.

شاگردان محمد ربیعی در هفته چهاردهم با یک گل مقابل شهرخودروی خراسان به برتری رسیدند، اما در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران با یک گل در ورزشگاه آزادی تن به شکست دادند. شاگردان ربیعی برای این که از  بالانشینان عقب نمانند باید این بازی را با برد پشت سر بگذارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز