فولاد خوزستان ۲- شهرخودرو مشهد صفر

رحمتی به نکونام باخت

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶۴
رحمتی به نکونام باخت
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری حساس موفق شد شهرخودرو مشهد را شکست دهد.

به گزارش برنا؛ شاگردان جواد نکونام در آخرین مسابقه نیم فصل میزبان تیمی بودند که سرمربیگری آن از رفقای صمیمی و قدیمی سرمربی تیم شان است. دیدار امروز فولاد و شهرخودرو تقابل جذابی بین جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی بود که هر 2 از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران هستند.

فولاد که هفته قبل در دربی خوزستان مقابل صنعت نفت متوقف شد، برای قرار گرفتن در جمع مدعیان به پیروزی در این دیدار نیاز داشت. شاگردان رحمتی نیز امیدوار بودند شکست هفته گذشته مقابل مس رفسنجان را فراموش کنند و مثل آنچه در اصفهان و برابر سپاهان رقم زدند را برابر فولاد تکرار کنند اما شاگردان رحمتی در همان ابتدای بازی غافلگیر شدند.

در دقیقه 15 پس از چند ارسال از جناحین، روی یک پرتاب اوت و شلوغی محوطه جریمه فولاد خوزستان توسط زبیر نیک نفس به گل رسید. روی این گل جای خالی بازیکنان شهرخودرو در تیر دورتر مشهود بود. ضدحمله خطرناک فولاد با ضربه ساسان انصاری یک کرنر را برای میزبان به ارمغان آورد.

در دقیقه 25 روی کرنر از سمت راست دروازه شهرخودرو و باز هم جای خالی مدافعان تیم میهمان در تیر دورتر ساسان انصاری موفق شد گل دوم فولاد را به ثمر برساند. بعد از این گل بازیکنان شهرخودرو بازی بهتری ارایه دادند و در یکی از صحنه ها هم می توانستند دروازه فولاد را باز کنند اما ضربه الجبوری به تیر دروازه فولاد خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار شاگردان رحمتی بود اما بازیکنان شهرخودرو نتوانستند موقعیت های خود استفاده کنند و در نهایت بازی با شکست مهدی رحمتی مقابل نکونام به پایان رسید. فولاد با این پیروزی 23 امتیازی شد و شهرخودرو 18 امتیازی باقی ماند. در این دیدار امین قاسمی نژاد بهترین گلزن شهرخودرو نیمکت نشین بود.

نظر شما