حسن گلستانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فیتنس همچنان معلق است/ شاهد فعالیت‌های مفیدی در فدراسیون ناشنوایان هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۶۷۲۷
فیتنس همچنان معلق است/ شاهد فعالیت‌های مفیدی در فدراسیون ناشنوایان هستیم
آقای فیتنس درخصوص پست جدیدش در فدراسیون ناشنوایان ایران توضیحاتی ارائه داد.

حسن گلستانه که به عنوان رئیس انجمن فیتنس ناشنوایان انتخاب شده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در آذرماه سال جاری برای اولین بار ما این مجموعه را برای ناشنوایان عزیز راه‌اندازی کردیم. فدراسیون ناشنوایان یک فدراسیون المپیکی است. با حضور آقای تیشه‌گران فدراسیون سر و سامان گرفت و به همت آقای دکتر نقشبندی و دکتر معتمدی برای اولین بار در تاریخ ایران انجمن فیتنس در فدراسیون ناشنوایان راه‌اندازی شد و بنده هم این افتخار را داشتم با وجود اینکه علاقه‌ای به گرفتن پست ندارم ریاست این بخش را بر عهده بگیرم. 

او درمورد اینکه وضعیت کلی فیتنس به چه شکل است و آیا در این مدت پیشرفتی داشته یا خیر؟ ادامه داد: ما از 13 سال پیش برای این رشته زحمت کشیدیم و فعالیت‌های زیادی برایش انجام دادیم ولی متاسفانه هنوز معلق است و فدراسیون بدنسازی قصد ندارد بپذیرد فیتنس تشکیلات جداگانه‌ای دارد و ربطی به سیستم بدنسازی ندارد و به همین دلیل معلق است.

اولین مدال‌آور فیتنس ایران درمورد اینکه آیا باشگاه‌های بدنسازی همچنان به‌خاطر کرونا وضعیت بدی دارند یا خیر گفت: باشگاه‌ها بازگشایی شده و وضعیت بهتر است. فقط ما باید این موضوع را به خودمان بقبولانیم که همچنان باید کرونا را رعایت کنیم چون این مسئله فردی نیست و جمعی است و ما باید خودمان به خودمان کمک کنیم و در اکثر باشگاه‌ها هم با ماسک تمرین می‌کنند و این موضوع قابل احترام است. 

آقای فیتنس درمورد اینکه اولین مسابقه فیتنس که پیش‌رو دارید در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ خاطرنشان کرد: 6 ماه دیگر ما یک مسابقه پیش‌رو داریم و اگر اوضاع کرونا به بچه‌ها اجازه خروج بدهد می توانیم تیم ملی ناشنوایان ایران را برای مسابقات اعزام کنیم.

گلستانه درمورد مباحث آموزشی نیز گفت: فدراسیون مجوز آموزش را صادر کرده و به شکل وبینار برگزار می‌شود. بحث مربیگری است که بعد از آن برگزار می‌شود و بعد هم آموزش داوری داریم که درجه‌های مختلف دارد و بحث تغذیه ورزشی را نیز داریم که به پایه مربیگری مربوط می‌شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز