محمد امین رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌خواستم بازیکن خودی را مصدوم کنم/ نباید در رده شانزدهم جدول باشیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۶:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۷۲۲۰
نمی‌خواستم بازیکن خودی را مصدوم کنم/ نباید در رده شانزدهم جدول باشیم
دروازه‌بان ماشین‌سازی که مدتی به دلیل محرومیت در ترکیب حضور نداشت در بازی با تیم صنعت‌نفت آبادان بازی و یک کلین‌شیت ثبت کرد.

محمد امین رضایی، دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی تبریز، درمورد پیروزی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: واقعا از حریف برتر بودیم و بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و موفق شدیم اولین برد ماشین‌سازی را که باید خیلی زودتر از اینها اتفاق می‌افتاد رقم بزنیم. تا دقیقه 80 که گل زدیم خیلی بازی خوبی ارائه دادیم و طبیعی بود حریف زمانی که گل زد به ما فشار بیاورد. 

او درمورد شرایط کلی ماشین‌سازی تا نیم فصل اول ادامه داد: این را واقعا می‌گویم که جایگاه تیم ما شانزدهم نیست و در اکثر بازی‌ها از حریفان خود سرتر بودیم و میزان دوندگی‌مان بسیار بالا بود و حق‌مان در بازی‌هایی که باختیم برد یا حداقل تساوی بود اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد. با وجود اینکه تیم ما تقریبا جوان و بی‌تجربه هست اما بچه‌ها تمام غیرت‌شان را گذاشتند و امیدوار هستیم در نیم فصل دوم به چیزی که حق‌مان است برسیم. 

این بازیکن که با اتابک زارعی، مدافع خودی، برخورد کرد و دچار مصدومیتش شد در این باره گفت: در آن صحنه من هم با بیت‌سعید برخورد کردم و ادامه بازی را مدام درد داشتیم و از آن طرف من و بیت‌سعید و زارعی به هدف توپ رفتیم که متاسفانه زارعی به من برخورد کرد و مصدوم شد من خودم جویای حال او هستم و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد و زود به جمع ما برگردد. 

رضایی در پایان درمورد دیدار با شهرخودرو افزود: برد مقابل صنعت‌نفت آبادان انگیزه‌ای شد تا بازی‌های بعدی را هم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم ما در نیم فصل دوم فرصتی برای از دست دادن نتایج نداریم و در دیدار با تیم مشهدی با تمام قوا به میدان خواهیم رفت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز