سایپا یک- تراکتورسازی ۲

کامبک ۲ دقیقه ای تیم شجاعی

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۷۲۴۳
تیم فوتبال سایپا در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی شکست خورد.

به گزارش برنا؛ تیم های سایپا و تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف هم رفتند. شاگردان ابراهیم صادقی بعد از کسب دو برد متوالی در هفته های یازدهم و دوازدهم، در دو بازی اخیر خود پیش از این دیدار موفق به کسب برد نشده بودند و برای صعود در جدول به برد در این بازی نیاز داشتند.در سمت مقابل شاگردان مسعود شجاعی بعد از دو باخت خانگی مقابل آلومینیوم و پرسپولیس تحت فشار زیادی به این بازی پا گذاشتند و برای ماندن در جمع مدعیان محکوم به برد در این بازی بودند.

بازی با گل زودهنگام سایپا شروع شد. در دقیقه 7 روی یک ارسال بلند به زمین تراکتور و اثر ناقص مهرداد محمدی که در حین زدن ضربه سر تعادلش به هم خورد، رضا جعفری صاحب توپ شد و این بازیکن به سرعت خود را وارد محوطه جریمه کرد. پاس در عرض جعفری را مهرداد حیدری با ضربه ای محکم وارد دروازه اخباری کرد.

تراکتور بعد از این شوک سراپا حمله شد و اشکان دژاگه و احسان حاج صفی روی ضربات از راه دور دروازه سایپا را تهدید کردند ولی توپ شان راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقایق تلف شده بازی در نیمه اول تراکتور کامبک زد و توانست هم گل خورده را جبران کند هم گل برتری را به ثمر برساند.

در دقیقه 48 ارسال دقیق اشکان دژاگه از سمت چپ را محمدرضا خانزاده در تیر دو با ضربه سری دیدنی وارد دروازه سایپا کرد.

2 دقیقه بعد شلیک سنگین حمید بوحمدان از پشت محوطه جریمه را منادی هر چه به خود کش داد نتوانست مهار کند و دروازه سایپا برای دومین بار باز شد.

در نیمه دوم هم شاگردان مسعود شجاعی با هدف کنترل بازی وارد زمین شدند و حملات نصفه و نیمه سایپا هم بی فایده بود تا شاگردان ابراهیم صادقی با همان 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی بمانند.

تراکتورسازی هم با این برد 22 امتیازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز