محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال ضعیف نبود ما خوب بودیم/ فعلا تصمیمی برای جدایی از سپاهان ندارم/ قهرمانی نیم فصل مهم نیست

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۴:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۷۲۶۶
استقلال ضعیف نبود ما خوب بودیم/ فعلا تصمیمی برای جدایی از سپاهان ندارم/ قهرمانی نیم فصل مهم نیست
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اینکه استقلال ضعیف بود درست نیست بلکه سپاهان بازی قدرتمندانه و هوشمندانه‌ای ارائه کرد.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برتری تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم. می‌دانستیم باید مقابل استقلال باهوش و با برنامه بازی کنیم چون این تیم مهره‌های زیادی دارد و با توجه به شرایطی هم که در جدول داشتیم بازی از حساسیت زیادی برخوردار بود. ما به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا در جدول بالاتر از سایر مدعیان قرار بگیریم به همین دلیل از دقیقه یک با برنامه وارد زمین شدیم. بعد از پیروزی در دربی اصفهان با برد مقابل استقلال می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم و به صدر جدول برسیم که خوشبختانه همین اتفاق هم رخ داد.

او ادامه داد: در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم. استقلال داشت برای شناخت ما تلاش می‌کرد که به گل رسیدیم. بعد از آن هم حمله‌های زیادی روی دروازه استقلال داشتیم و توانستیم به گل دوم برسیم. در بازی مقابل استقلال سراپا انگیزه بودیم و به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم تا نقاط قوت‌شان را از کار بیندازیم و هم به نقاط ضعف‌شان حمله کنیم و خدا را شکر در استفاده از موقعیت‌ها هوشیار بودیم و توانستیم برتری خودمان را به حریف دیکته کنیم.

خلعتبری درباره اینکه آیا استقلال ضعیف بود یا سپاهان قوی؟ بیان کرد: فکر می‌کنم بیشتر از اینکه استقلال بد بازی کرده باشد ما خوب بودیم. نقاط قوت استقلال را از کار انداختیم و روی نقاط ضعفش هم کار کردیم و توانستیم بازی منطقی و هوشمندانه‌ای ارائه دهیم. استقلال هم اسیر بازی خوب سپاهان شد وگرنه تیم محمود فکری تیم شایسته‌ای است که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و قطعا در نیم فصل دوم هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مهاجم سپاهان با اشاره به روند خوبی که تیمش دارد، گفت: بله تیم خوبی داریم و همه چیز در سپاهان روی روال است. سپاهان باشگاهی حرفه‌ای است که همه چیز برای موفقیت در آن فراهم است. درست است که امسال سال اول مربیگری محرم است اما او سال‌ها در سپاهان بوده و شناخت زیادی از باشگاه دارد. در کنار نویدکیا، دستیارانی مثل مرزبان، محمود کریمی، رحمان احمدی و بقیه کادر همه دست به دست هم داده‌اند تا موفقیت سپاهان را رقم بزنند. در کنار این کادر بازیکنان خوبی هم داریم و باید این روند را ادامه دهیم. امیدواریم بتوانیم در پایان فصل یک قهرمانی شیرین به هواداران تیم اهدا کنیم.

خلعتبری درباره صدرنشینی سپاهان در نیم فصل اول لیگ برتر افزود: به نظرم قهرمانی نیم فصل یک عنوان نمادین است و ارزش چندانی ندارد که بخواهیم خیلی روی آن متمرکز شویم. شاید قهرمان نیم فصل شویم و شاید پرسپولیس دو بازی خودش را ببرد و این عنوان را به دست بیاورد. در کل نتیجه پایان فصل مهم است.

او درباره احتمال جدایی‌اش از سپاهان در نیم فصل بیان کرد: محرم نویدکیا علاوه بر اینکه سرمربی من است، رفیق صمیمی من هم هست. بارها گفته‌ام تا زمانی که سپاهان به من نیاز داشته باشد در این تیم می‌مانم ولی اگر روزی احساس کنم نمی‌توانم به سپاهان کمک کنم با دوستی از این تیم جدا می‌شوم ولی فعلا در خدمت سپاهان هستم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز