ماشین‌سازی گربه سیاه همیشگی صنعت‌نفت؛

قعرنشین جدول سنت‌شکنی کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۵
قعرنشین جدول سنت‌شکنی کرد
سرانجام ماشین‌سازی در هفته پایانی نیم فصل اول سنت‌شکنی و اولین برد خود برابر صنعت‌نفت آبادان را ثبت کرد.

به گزارش برنا؛ شاگردان سعید اخباری موفق شدند بعد از هفته‌ها ناکامی طعم شیرین برد را بچشند و امیدوار هستند که این برد شروع پیروزی‌های بعدی آنها در نیم‌فصل دوم باشد که قطعا امتیازگیری به نسبت نیم‌فصل اول کار دشوارتری به نظر می‌آید. 

صنعت‌نفت آبادان؛ اولین و آخرین برد

نکته جالب توجه درمورد بازی ماشین‌سازی و صنعت‌نفت آبادان این است که آخرین باری که ماشین‌سازی به پیروزی رسید در لیگ پارسال مقابل صنعت‌نفت آبادان بود و تاریخ مجددا برای سبزپوشان تبریز تکرار شد و آنها اولین برد لیگ بیستم را هم باز با نتیجه یک بر صفر و باز هم در تبریز مقابل تیم آبادانی به دست آوردند و به نوعی می‌توان از ماشین‌سازی به عنوان گربه سیاه صنعت‌نفت آبادان یاد کرد.

نساجی و ذوب‌آهن به نفع ماشین عقب کشیدند 

با توجه به شکست دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ، ماشین‌سازی که با هشت امتیاز قعرنشین جدول است و به نوعی همسایه این تیم‌ها محسوب می‌شود شانس آورد و اگر بتواند چند برد دیگر بیاورد می‌تواند راه خود را از این تیم‌ها جدا کند. 

از وحید بیاتلو تا سعید اخباری

ماشین‌سازی در لیگ بیستم 9 شکست، 5 مساوی و یک برد به دست آورده است. از هفته اول تا پنجم وحید بیاتلو، سرمربی ماشین‌سازی و بعد بخاطر عملکرد ضعیفش اخراج شد و دستیارش سعید اخباری به عنوان گزینه موقت سرمربیگری ماشین‌سازی انتخاب شد اما به‌خاطر روند رو به رشد ماشین‌سازی، اخباری تا به الان نیز به کارش ادامه داده است. به‌هرحال سعید اخباری در تبریز مقابل سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و مقابل صنعت‌نفت به برد رسید و شاید دلیل اعتماد مدیران باشگاه ماشین‌سازی به این سرمربی جوان همین باشد . 

کامبک‌های خاص سبزهای تبریز 

ماشین‌سازی در گلزنی در بازی‌های اخیر آمار بدی ندارد و در خیلی از بازی‌ها با کامبک‌های رویایی توانسته نتیجه را عوض کند. پیمان بابایی، مهاجم بومی این تیم، با آتش بازی در خط حمله مورد توجه سرخابی‌های پایتخت قرار گرفت ولی باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد این مهاجم گلزن را به هیچ تیمی نمی‌دهد.

تزلزل در آخرین خط ماشین‌سازان

ماشین‌سازی در این فصل سه دروازه‌بان به خود دید. در ابتدای فصل محمدباقر صادقی درون چارچوب می‌ایستاد و بعد محمد امین رضایی جایگزینش شد و به‌خاطر مصدومیت این دروازه‌بان جوان، مهدی اسلامی به جایش بازی کرد اما عملکرد خوب رضایی دوباره او را تبدیل به گلر فیکس ماشین‌سازی کرد تا جایی که او در دیدار با صنعت‌نفت آبادان با سیوهایی که داشت دروازه تیمش را بسته نگه داشت و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. 

اگر ماشین سازی در نیم فصل دوم تقویت شود شاید به بقا در لیگ امیدوار شود. طبق گفته حریفان این تیم ماشین‌سازان بازی‌های خوبی از خود به جا گذاشتند اما گویا بداقبالی سایه بزرگی روی سر این تیم انداخته است. با تمام این تفاسیر سعید اخباری جوان که می‌خواهد نامش را بین سرمربیان بزرگ جا بیندازد قول بقا به همگان داده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز