بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قلعه‌نویی تاکتیک خاصی برای دیدار با پرسپولیس دارد/ منشا منظوری نداشت

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۴۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۹
قلعه‌نویی تاکتیک خاصی برای دیدار با پرسپولیس دارد/ منشا منظوری نداشت
بهنام برزای بعد از مصدومیت از ناحیه دست در دیدار با نساجی برای گل‌گهر به میدان رفت.

بهنام برازی، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، درمورد پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: نساجی مازندران حریف بسیار قابل احترامی است ولی ما موفق شدیم در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسیم و بازی قبلی را که با نتیجه تساوی تمام شد جبران کنیم. 

او درباره صحنه‌ای که روی بازیکن حریف خطا و داور پنالتی اعلام کرد، ادامه داد: آن صحنه از نظر من پنالتی نبود و خیلی سعی کردم این موضوع را به داور بگویم اما داور تصمیم خودش را گرفته بود و متاسفانه پنالتی حامد شیری تبدیل به گل شد اما ما توانستیم یک گل دیگر بزنیم و بازی را با برد تمام کنیم و شرمنده هواداران و کادر فنی و مدیریت نشویم.

این بازیکن که امسال برای اولین‌بار در پست دفاع راست به میدان می‌رود درمورد اینکه آیا با وجود محرومیت گادوین منشا به خط حمله برمی‌گردد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این مورد آقای قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد و من قبلا هم گفتم با توجه به اینکه سرباز گل‌گهر هستم، در هر پست که این تیم نیاز داشته باشد بازی می‌کنم اما امیدوارم منشا هرچه زودتر برگردد به‌ هرحال او به عنوان یک بازیکن خارجی منظور خاصی از شادی گلش نداشته است.

برازی درمورد دیدار با پرسپولیس افزود: بازی سختی با پرسپولیس داریم ولی انگیزه‌مان برای بردن زیاد است و شرایط کلی تیم خوب است و آماده هستیم این تیم را شکست دهیم. به‌ هرحال امیرخان تاکتیک خاص خود را برای این بازی به کار می‌بندد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز