مهرداد آوخ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌توانستم گل بزنم اما نزدم/ باید هر طور شده استقلال را مغلوب کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۵:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۷۸۱۸
می‌توانستم گل بزنم اما نزدم/ باید هر طور شده استقلال را مغلوب کنیم
بازیکن مس رفسنجان هربار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

مهرداد آوخ، بازیکن تیم مس رفسنجان، درمورد پیروزی پرگل تیمش مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و واقعا برای پیروزی جنگیدیم درست است که سه گل زدیم اما ذوب‌آهن واقعا تیم بدی نبود. با بازی‌های اخیر به این موضوع امیدوار شدیم که بتوانیم در ادامه لیگ هم خوب کار و امتیازات لازم را جمع کنیم.

مهاجم مس رفسنجان که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و پاس گل داد در این خصوص ادامه می‌دهد: تغییر سیستم بنا به تصمیم آقای ربیعی صورت گرفت و ما بازیکنان همیشه باید به این موضوع احترام بگذاریم. خوشحالم با ورودم به زمین موثر واقع شدم و در صحنه‌ای که خودم می‌توانستم گل بزنم به نقی‌زاده پاس دادم و زمانی که گل به ثمر رسید تمام مجموعه مس خوشحال بودند و برای همین من هم خیلی خوشحال شدم. 

آوخ درمورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: به نظرم یک خطا روی من صورت گرفت که پنالتی بود اما داور نگرفت اما درست 5 دقیقه بعدش موفق شدم پشت 18 قدم یک خطا بگیرم و اسلامی‌خواه به خوبی تبدیل به گلش کرد.

مهاجم مس در پایان درباره دیدار با استقلال گفت: هیچ بازی در لیگ آسان نیست به‌خصوص بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس اما نمی‌خواهیم روند خوب‌مان را خراب کنیم و به همین خاطر باید استقلال را در خانه شکست دهیم. 3

نظر شما