محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم بازهم آقای پاس گل شوم/ باید استقلال را شکست دهیم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۷۸۲۲
دوست دارم بازهم آقای پاس گل شوم/ باید استقلال را شکست دهیم
بازیکن مس رفسنجان به آینده این تیم خوشبین است.

محسن آذرباد، بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان، درمورد پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با درایت کادر فنی و تلاش بچه‌ها توانستیم یک بازی خوب و یک برد پرگل را پشت سر بگذاریم. ما می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم و ذوب‌آهن هم در دقایقی از بازی فشار آورد اما در نهایت توانستیم کار آنها را تمام کنیم.

او درمورد پاس گلی که به فراز امامعلی داد نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی خوشحالم در این برد نقشی ایفا کردم و دومین پاس گل فصلم را دادم با توجه به اینکه سه فصل پیاپی بهترین پاسور لیگ شدم قصد داشتم این عنوان را تکرار کنم و در خیلی از بازی‌ها نیز پاس گل‌های صددرصد دادم اما آن موقعیت‌ها تبدیل به گل نشده ولی در این بازی این اتفاق افتاد و جا دارد به مجموعه مس خسته نباشید بگویم. 

این بازیکن درباره دیدار پیش‌رو با استقلال گفت: ما باید استقلال را در خانه شکست دهیم و قطعا در حال برنامه‌ریزی دقیق برای این دیدار هستیم. ما آن مس رفسنجانی که در نیم فصل اول مقابل استقلال قرار گرفت نیستیم و شرایط خیلی فرق کرده است. 

آذرباد در پایان درمورد شرایط مس رفسنجان در نیم‌فصل اول و اینکه چه برنامه‌ای برای نیم‌فصل دوم دارند افزود: شاید خیلی‌ها در ابتدای فصل از ما سوال می‌کردند که در لیگ می‌مانید یا خیر؟ اما الان می‌پرسند در نیمه بالای جدول قرار می‌گیرید یا خیر؟ این نشان از سیر صعودی ما دارد و مطمئن باشید که در نیم فصل دوم از نیم فصل اول هم بهتر خواهیم بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز