با اعلام مسوولان باشگاه؛

با جدایی هافبک پرسپولیس مخالفت شد!

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴۶
با جدایی هافبک پرسپولیس مخالفت شد!
با استعفای هافبک سابق پرسپولیس از سمت سرمربیگری انزلی چی ها مخالفت شد.

 به گزارش برنا؛ 6 هفته ناکامی در کسب برد و تحمل 3شکست که باعث خروج ملوان از کورس رقابت مدعیان لیگ یک برای صعود به لیگ برتر بود سبب آن شد تا مازیار زارع سرمربی جوان تیم ملوان پس از تساوی تیمش مقابل تیم قعرجدولی نود ارومیه، از سمت خود استعفا بدهد و دست مدیران باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید و تغییر در کادرفنی باز گذاشت. اما هواداران ملوان و مدیران باشگاه نیز با جدایی زارع موافقت نکردند.

این مساله صبح امروز در جلسه هیات‌مدیره باشگاه ملوان مطرح شد اما اعضای هیات مدیره، مخالفت خود با استعفای مازیار زارع را اعلام کردند و ضمن عذرخواهی از هواداران، از سرمربی جوان تیم‌شان در ادامه مسابقات لیگ یک حمایت کردند.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است: «هیأت مدیره باشگاه ملوان ضمن عذرخواهی از تمام هواداران فهیم این باشگاه بابت کسب نتایج نامطلوب در چند هفته اخیر و قول مساعد جهت تلاش برای رفع نقاط ضعف مد نظر کادر فنی تیم در نیم فصل؛ با حمایت قاطع از جناب آقای مازیار زارع سرمربی محترم تیم بزرگسالان ملوان، از همه دلسوزان این باشگاه خواست برای رسیدن به موفقیت های مد نظر، همچون سال های پر افتخار گذشته از ثبات نیمکت و جایگاه سرمربی در این تیم ریشه دار حمایت کرده و با صبر و حوصله بیشتری شاهد تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان ملوان باشند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز