ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برگ برنده مهمی دارد/ پیروزی‌ها در تاریخ ثبت می‌شود نه بازی بهتر/ تیم یحیی کار سختی در سیرجان خواهد داشت

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۰
پرسپولیس برگ برنده مهمی دارد/ پیروزی‌ها در تاریخ ثبت می‌شود نه بازی بهتر/ تیم یحیی کار سختی در سیرجان خواهد داشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که حضور چهره‌های باتجربه برگ برنده و پوئن مثبتی است که تیم یحیی گل‌محمدی از آن برخوردار است.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر پیکان اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار با استفاده از تجربه بیشترش نسبت به حریف موفق شد پیروزی مهمی را به دست آورد و به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط این دیدار تصریح کرد: در اکثر دقایق بازی، نمایش متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم، حتی در برخی از دقایق پیکانی‌ها کنترل توپ و میدان را بهتر از پرسپولیس در اختیار داشتند اما در نهایت پرسپولیس با کمک مردان باتجربه‌تری که در اختیار داشت موفق شد هر 3 امتیاز این مسابقه را به نام خود به ثبت برساند. 

مربی اسبق پرسپولیس درمورد انتقاداتی که به پیروزی‌های اقتصادی این تیم وارد می‌شود، گفت: هدف اصلی این روزهای پرسپولیس کسب حداکثر امتیازات است و برای تحقق این هدف بردهای کم گل هم می‌تواند به تیم کمک کند. قبول دارم که پیروزی با یک گل شکننده و خطرناک است اما به هرحال پرسپولیس تا به امروز با همین پیروزی‌ها به هدفش رسیده است. در تاریخ نمی‌نویسند که فلان تیم در فلان بازی چند گل زد و یا در طول بازی چند فرصت گلزنی داشت، این را می‌نویسند که در پایان فصل کدام تیم قهرمان شد. باید بگویم که پیروزی‌های تیم‌ها در تاریخ به ثبت می‌رسد نه بازی بهترشان در برابر حریفان. 

ابراهیمی با تاکید بر نقش موثر بازیکنان باتجربه و کمک این نفرات به پرسپولیس عنوان کرد: بدون شک بازیکنان باتجربه پرسپولیس تا به امروز نقش موثری در موفقیت‌های این تیم داشتند و این نقش پررنگ می‌تواند تا پایان فصل ادامه داشته باشد. به عنوان مثال بازیکنی مثل سیدجلال علاوه بر موفقیت در فاز دفاعی در دو بازی قبل گل‌های 3 امتیازی را برای پرسپولیس زده و حتی برابر پیکان هم در دقیقه 90 توپ را از روی خط بیرون کشید که این موضوع نشان از نقش مهمش در پرسپولیس دارد. مشابه این اتفاقات توسط احمد نورالهی و امید عالیشاه رخ داده که این موضوع می‌تواند پوئن مثبت و برگ برنده‌ای برای تحقق اهداف بلندمدت پرسپولیس باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی سختی که پیش‌روی تیم گل‌محمدی است، گفت: همه تیم‌ها برابر پرسپولیس و استقلال سعی می‌کنند بهترین نمایش را از خود ارائه دهند. گل‌گهر هم از این قاعده مستنثی نیست و با نفرات خوبی که در اختیار دارد با انگیزه روبروی پرسپولیس به میدان می‌رود. با این تفاسیر کار پرسپولیس در این دیدار اصلا ساده نیست و برای پیروزی و موفقیت در این دیدار شاگردان یحیی باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز