لیگ برتر والیبال؛

جایگاه هفتمی شهرداری گنبد تثبیت شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۸۸۶۲
جایگاه هفتمی شهرداری گنبد تثبیت شد
شهرداری گنبد و پیکان تهران با پیروزی مقابل رقبا، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر مردان خاتمه دادند تا شاگردان عظیم جزیده سرمربی نماینده گنبد با این پیروزی جایگاه هفتمی خود را در جدول تثبیت کنند.

به گزارش برنا، هفته سیزدهم و پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

خانه والیبال امروز میزبان دو تیم پیکان تهران و شهرداری قزوین بود؛ دیداری که در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با ثبت امتیازهای (26 بر 24)، (25 بر 21)، (22 بر 25) و (25 بر 22) به سود شاگردان مرتضی عهدی تمام شد تا خودروسازان تهرانی که با این پیروزی 26 امتیازی شدند، فعلا بدون تغییر در جایگاه، در رتبه دهم باقی بمانند.

البته جایگاه قطعی پیکان بعد از انجام بازی هورسان رامسر و شهرداری قزوین مشخص خواهد شد. در طرف مقابل هم شهرداری قزوین به‌رغم این باخت (با داشتن 5 برد و 15 امتیاز) بازهم جایگاه دوازدهمی خود را حفظ کرد.

در این بازی اسماعیل مسافر بازیکن پیکان با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. آرمان رحیمی هم با کسب 15 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری قزوین بود.

این دیدار در مدت زمان 123 انجام شد و مجتبی بیداریان و جواد مرآتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. یونس حسن‌زاده و محسن ترابی هم تیم نظارت فنی و داوری را تشکیل دادند.

در بازی همزمان در سالن فدراسیون والیبال، شهرداری گنبد موفق به شکست خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک شد تا با کسب 12 برد و 38 امتیاز، جایگاه هفتمی خود را تثبیت کند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در این بازی تنها در ست دوم موفق شدند با کسب امتیاز (25 بر 22) برنده باشند. ست‌های اول، سوم و چهارم بازی هم با امتیازهای (19 بر 25)، (19 بر 25) و (22 بر 25) به‌نام گنبدی‌ها ثبت شد. به این ترتیب خاتم اردکان با کسب 6 برد و 22 امتیاز و ایستادن در رده دهم، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر مردان خاتمه داد.

در این بازی سعید آقاجانی با کسب 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن خاتم اردکان شد. رمضان صحبتی هم با 13 پوئن، بهترین بازیکن شهرداری گنبد لقب گرفت.

رقابت دوتیم یک ساعت و 58 دقیقه طول کشید. در ست دوم سعید آقاجانی بازیکن شماره یک خاتم اردکان کارت زرد دریافت کرد.

اصغر میرزایی، مهرداد شوشتری، محمد ابراهیم‌زاده و مسعود یزدان‌پناه، به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت مسابقه را برعهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز