حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنانی که نمی‌توانند بجنگند، زودتر بروند/ خلا مهاجم ششدانگ در این تیم احساس می‌شود/ هنوز هم در شوک هستیم!

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۹۰۷۵
بازیکنانی که نمی‌توانند بجنگند، زودتر بروند/ خلا مهاجم ششدانگ در این تیم احساس می‌شود/ هنوز هم در شوک هستیم!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است که سرخ‌ها می‌توانند با ارائه نمایش خوب در بازی برابر گل‌گهر نیز پیروزی ارزشمندی را کسب کنند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس این روزها در شرایط خوبی به سر می برد و پیروزی های اخیر این تیم در چند بازی گذشته اش هم از نظر روحی و هم از نظر فنی تاثیرات مثبتی را در پرسپولیس ایجاد کرده و تقریبا تیم گل محمدی به ثبات خوبی رسیده است. در حال حاضر این تیم یک بازی مهم تا پایان نیم فصل پیش رو دارد و اگر روند پیروزی های اخیر پرسپولیس در برابر گل گهر هم ادامه داشته باشد، اتفاقات خوبی برای این تیم رخ خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد پیروزی‌های اقتصادی اخیر این تیم تاکید کرد: بدون شک پرسپولیس در نقطه ای که باید به گل برسد، با مشکلاتی روبرو است و با وجود این که موقعیت های خوبی در هر بازی برای مهاجمان این تیم به وجود می آید در زدن ضربات نهایی بی دقتی و کم تمرکزی به چشم می آید تا با وجود فرصت های فراوان در بازی های اخیر، بردهای کم گلی برای این تیم به ثبت برسد. به هرحال در این موضوع شکی نیست که پرسپولیس خلا یک مهاجم شش دانگ را احساس می کند و این موضوع باید هرچه سریع تر مرتفع شود. 

درخشان درخصوص این که آیا بازگشت عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی می‌تواند این خلا را پر کند، به خبرنگار برنا گفت: ترابی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و می تواند کمک زیادی به پرسپولیس داشته باشد. در مورد عیسی آل کثیر هم باید بگویم امیدوارم در بازگشتش پس از پایان محرومیتش شرایط خوبی داشته باشد تا خیلی زود به ترکیب تیم اضافه شود. البته من اعتقاد دارم پرسپولیس نباید به حضور ترابی و آل کثیر در نیم فصل دوم اکتفا کند و باید یک مهاجم خوب را نیز در نقل و انتقالات جذب کند. ضمن این که به نظر من علاوه تقویت خط حمله، پرسپولیس باید در خط دفاع هم بازیکن جذب کند تا با در نظر گرفتن احتمال محرومیت و مصدومیت ها در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا به مشکل برنخورد.

سرمربی اسبق پرسپولیس درمورد مطرح شدن بحث جدایی از سوی چند بازیکن جوان تیم در نیم فصل خاطرنشان کرد: اگر قرار است این نفرات از پرسپولیس جدا شوند، این اتفاق هرچه زودتر رخ بدهد، بهتر است! کسانی که نتوانند خودشان را به کادر فنی اثبات کنند، باید زودتر از پرسپولیس بروند. پرسپولیس به بازیکنانی نیاز دارد که آنقدر توانایی داشته باشند که مربی را به این باور برسانند که از آنها در ترکیب  استفاده کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و هرکسی بخواهد پیراهن این تیم را بر تن کند، باید تلاشش را صدچندان کند و برای پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ بجنگد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی برابر گل‌گهر گفت: این مسابقه برای پرسپولیس سخت است. گل گهر بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه ای را در اختیار دارد و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت تر می کند ولی با درایتی که پرسپولیس در بازی های اخیر از خود به نمایش گذاشته است می تواند برنده این دیدار باشد و با 3 امتیاز به تهران بازگردد.

درخشان در پایان درمورد دیدار یادبود برای انصاریان و میناوند اظهار داشت: واقعا خبر از دست دادن این دو عزیز دوست داشتنی برای همه ما شوک آور بود و هنوز هم این اتفاقات تلخ را هضم نکرده ایم. برگزاری این دیدار یابود نشان داد که دوستانش هنوز این دو عزیز را کنار خود حس می کنند و  آنها که سال های سال برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده اند، هیچ وقت فراموش شدنی نیستند. خدا روحشان را شاد کند و به خانواده و بازماندگان شان صبر دهد. 4

نظر شما