علی نژاد:

وزارت ورزش و جوانان حامی و همراه فدراسیون هندبال خواهد بود/ به خانواده هندبال "خسته نباشید" می گویم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۹۱۱۲
وزارت ورزش و جوانان حامی و همراه فدراسیون هندبال خواهد بود/ به خانواده هندبال خسته نباشید می گویم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در آیین اختتامیه لیگ برتر هندبال کشور گفت: با همدلی و همراهی مجموعه فدراسیون هندبال، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شاهد شرایط مطلوب تر هندبال ایران در رویدادهای مهم پیش رو خواهیم بود.

به گزارش  برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دکتر مهدی علی نژاد در این مراسم اظهار داشت: به نمایندگی از دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران و خانواده هندبال، از تلاش های مسوولان فدراسیون فدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان حامی تمامی رشته های ورزشی از جمله فدراسیون هندبال خواهد بود تاکید کرد: برگزاری مسابقات امسال لیگ هندبال در شرایط خاص پاندمی کرونا در سطح کشور کار بسیار مشکلی بود و اگر همدلی در خانواده هندبال نبود، قطعا نمی توانستیم این لیگ را تمام کنیم.

علی نژاد در ادامه با تقدیر از تیم های حاضر و سه تیم برتر بیان کرد: هر دوازده تیم دوره سختی را در شرایط قرنطینه پشت سر گذاشتند، اما واقعیت این است که این سختی ها بستر برنامه ریزی و سیاستگذاری در شرایط سخت را با هدف رشد ورزش مهیا کرده و باعث پویاتر شدن این رشته می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با تاکید بر برگزاری مسابقات در سطوح مختلف گفت: رویدادهای منظم داخلی موجب قوی تر شدن تیم ملی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همدلی و همراهی مجموعه فدراسیون هندبال، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شاهد شرایط مطلوب تر هندبال ایران در رویدادهای مهم پیش رو خواهیم بود.

 

نظر شما