در نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون با جامعه کشتی ایلام مطرح شد؛

دبیر: دانش فنی مربیان باید بالا برود

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۹۲۷۰
دبیر: دانش فنی مربیان باید بالا برود
نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون کشتی با جامعه کشتی استان ایلام صبح امروز برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نشست هم اندیشی روسای هیأت کشتی شهرستان های ایلام، پیشکسوتان، مریبان، قهرمانان و داوران کشتی استان ایلام با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیأت کشتی استان صبح امروز برگزار شد.

علیرضا دبیر در این نشست خطاب به روسای هیأت کشتی شهرستان های ایلام گفت: اگر قرار باشد کشتی در استان ایلام رشد داشته باشد شما باید عملیاتی کار کنید و آورده داشته باشید و منتظر نباشید تا بودجه ای برسد تا شما کار کنید بلکه باید با نهادهای مهم شهر از جمله فرمانداری، شهرداری و شورای شهر جلساتی را برای پیگیری مشکلات کشتی شهر برگزار کنید و بتوانیم امکانات شهر خود را برای کشتی بیاورید.

وی ادامه داد: هر هیأت کشتی شهرستانی که عملکرد خوبی داشته باشد، عملکردش از نظر ما پنهان نخواهد بود و ما به صورت اختصاصی به آن هیأت کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مربیان کشتی باید دانش فنی خود را بالا ببرند گفت: فدراسیون از طریق انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کلاس های دانش افزایی مربیان خواهد کرد و تمامی مربیان در این کلاس ها حضور یابند تا طرح همسان سازی تمرینات کشتی نیز به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: رده ی پایه مهمترین رده ی سنی در کشتی حساب می شود که کشتی گیر در آن جا شکل می گیرد و اگر ما آموزش خوبی به این کشتی گیران بدهیم در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حضور من در استان ها دیدار با جامعه ی کشتی استان است تا از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آن ها آشنا شوم و با برگزاری نشست های هم اندیشی بتوانیم راهکاری برای حل این مشکلات پیدا کنیم و فدراسیون کشتی تا جایی که بتواند به حل این مشکلات کمک خواهد کرد و در کنار کشتی استان ها خواهد بود.

در این نشست صمیمی نفرات حاضر مشکلات و دغدغه های خود را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتند و نظرات خود را برای بهبود کشتی در استان ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز