با کسب ۳.۴ امتیاز؛

نمایش خیره‌کننده غفور و درخشش شریفی در هفته ۲۸ لیگ ترکیه

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۹۲۹۹
نمایش خیره‌کننده غفور و درخشش شریفی در هفته ۲۸ لیگ ترکیه
امیر غفور ستاره ملی‌پوش والیبال ایران با کسب 34 امتیاز در هفته بیست‌وهشتم سوپر لیگ ترکیه، درخشش خیره‌کننده‌ای در ترکیب تیم بورسا اسپور داشت. مرتضی شریفی دیگر لژیونر والیبال ایران در لیگ ترکیه نیز این هفته بازی تحسین‌برانگیزی برای تیم هلیلیه به نمایش گذاشت.

به گزارش برنا، در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه، چهارشنبه شب تیم بورسا اسپور که امیر غفور قطرپاسور ایرانی را در اختیار دارد، میهمان سورگون بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

در این بازی بورسا اسپور در ست‌های اول، دوم و چهارم با ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و سورگون هم تنها در ست سوم با کسب امتیاز ۲۶ بر ۲۴ به برتری رسید.

امیر غفور ستاره ملی‌پوش والیبال ایران در این بازی درخشش خیره‌کننده داشت و به تنهایی ۳۳ امتیاز شامل ۲۷ حمله، ۳ دفاع و ۳ سرویس برای تیمش به ارمغان آورد. این در حالی است که قطرپاسور ایرانی بورسا اسپور در هفته گذشته هم برای تیمش سنگ تمام گذشته بود و با کسب ۱۶ پوئن شامل ۱۲ حمله، دو دفاع و دو سرویس، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را تصاحب کرده بود.

بورسا اسپور با کسب نهمین پیروزی در هفته بیست‌وهشتم، ۲۵ امتیازی شد و ضمن صعود یک‌پله‌ای در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. سورگون هم با ۳۳ امتیاز در رده یازدهم باقی‌ماند.

در دیگر بازی هفته بیست‌وهشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم هلیلیه که مرتضی شریفی یکی دیگر از لژیونرهای مستعد والیبال ایران را در اختیار دارد، میهمان تیم اینه‌گول بود که با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف تن به شکست داد.

هلیلیه در این بازی در ست‌های سوم و چهارم امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و  ۲۵ بر ۱۹ را به سود خود ثبت کرد و اینه‌گول هم در ست‌های اول، دوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید.

مرتضی شریفی با کسب ۲۴ پوئن، شامل ۱۴ حمله، ۲ دفاع و ۸ امتیاز سرویس، عملکرد درخشانی برای تیمش به نمایش گذاشت. هلیلیه در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده است و تیم اینه‌گول با ۴۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قراردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز