محمد عاشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نفرات خارجی به پویایی لیگ کمک می‌کنند/ بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۴
نفرات خارجی به پویایی لیگ کمک می‌کنند/ بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم
سرپرست تیم بوکس پلیمر خلیج فارس گفت: بازیکن‌های خارجی به پویایی لیگ بوکس کمک خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ جلسه هماهنگی و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بوکس (یک‌شنبه ۲۶ بهمن) برگزار شد که در پایان، حضور ۱۰ تیم در این دوره از مسابقات قطعی شد که باید از چهارم اسفند و به میزبانی اراک، در دو گروه ۵ تیمی به مصاف یکدیگر بروند.

اسامی تیم‌های حاضر در گروه A و B به شرح زیر است:

گروه A

۱ - باران پل اراک

۲- خدمات خودرویی قبادی اردبیل

۳ - بیمه حکمت تهران

۴ - شهید همت تهران

۵- هیات کرمانشاه

گروه B

۱- پلیمر خلیج فارس (لرستان)

۲- هیات خوزستان

۳- پیشتازان اکو خراسان رضوی

۴- صبانور گروس کردستان

۵- کارو پلاست فارس

محمد عاشوری، سرپرست تیم بوکس پلیمر خلیج‌ فارس، درباره برگزاری مسابقات لیگ پس از ۱۱ سال وقفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: نبود لیگ در رشته پرطرفداری مانند بوکس سال‌ها به این رشته لطمه زد ولی حالا جای خوشحالی دارد که پس از وقفه‌ای حدود ۱۱ ساله شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود. بازی‌های لیگ از چهارم اسفند‌ماه به صورت متمرکز و به میزبانی اراک برگزار خواهد شد. امیدوارم لیگ پویا و جذابی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: تیم ما هم تیم جوان و پر انگیره‌ای است. البته تلاش کردیم با جذب چند بوکسور خارجی کمی تیم را تقویت کنیم که خوشبختانه با حمایت‌های مدیریت باشگاه این اتفاق افتاد و دو بوکسور خارجی به جمع ما اضافه شد. تیم در حال حاضر تمرینات گروهی خود را سپری می‌کند تا با آمادگی لازم در مسابقات لیگ حاضر شود.

عاشوری خاطرنشان کرد: شناخت خیلی زیادی از سایر تیم‌ها ندارم اما با وجو بازیکن‌های خوبی که در لیگ داریم انتظار می‌رود مسابقات خوبی را در پیش داشته باشیم. هدف ما کسب سکو است و فکر می‌کنم بیشتر از هر تیم دیگری به این هدف نزدیک هستیم. 2/5

نظر شما