صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اختلافات قهرمانی را از استقلال می‌گیرد/ از هیات مدیره می‌خواهم فکری را حفظ کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۰۴۸۸
اختلافات قهرمانی را از استقلال می‌گیرد/ از هیات مدیره می‌خواهم فکری را حفظ کند
مربی اسبق استقلال گفت: عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی لغزش‌هایی پیش می‌آورد که در دوره‌های گذشته هم پیش آمد و به نفع استقلال نیست.

صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: اوضاع این روزهای استقلال خوب نیست. تیم محبوب‌مان حال خوبی ندارد و این از همه شواهد پیداست. هم صدر جدول را دادیم و هم اختلافاتی پیش آمد که خطرناک‌تر از مورد اول است. استقلال برای رسیدن به صدر کار سختی ندارد چون رقبا امتیاز از دست می‌دهند ولی اختلافات پیش آمده می‌تواند استقلال را تضعیف کند و منجر به از دست دادن قهرمانی شود.

مربی اسبق تیم استقلال افزود: وقتی تیمی می‌خواهد نتیجه بگیرد به ابزاری نیاز دارد که باید تزریق شود از هیات مدیره به کادر فنی و از کادر فنی به بازیکنان. در فضای مجازی و هواداری هم تعامل هواداران هم مهم است که چند دسته شده‌اند و این می‌تواند به تیم بزرگ استقلال ضربه بزند.

ورمزیار درباره تغییر سرمربی در تیم استقلال هم گفت: کار سخت شده و استقلال الان نیاز به ثبات دارد تا اتفاقات سال‌های گذشته تکرار نشود. عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی لغزش‌هایی پیش می‌آورد که در دوره‌های گذشته هم پیش آمد و به نفع استقلال نیست. از مدیریت می‌خواهم برای یک بار هم که شده ثبات را تجربه کنند و بگذارند کار استقلال به صورت فنی پیش برود. استقلال در نیم فصل قرار دارد و به تقویت نیاز خواهد داشت. باید در همین مدت کوتاه نقاط ضعف تیم پوشش داده شود و استقلال با آمادگی کامل به نیم فصل دوم برود. اگر قرار باشد الان زمان را از دست دهیم و به فکر تغییر مربی باشیم قطعا زمان لازم برای پوشش نقاط ضعف از دست می‌رود و برای نیم فصل دوم با مشکلاتی که هست کار سخت می‌شود. تا الان هیات مدیره استقلال کار درستی کرده فکری را نگه داشته است. الان باید تمرکز باشگاه روی برطرف کردن نقاط ضعف تیم باشد برای نیم فصل دوم نه این‌که در فکر تغییر سرمربی باشیم.

مربی اسبق آبی‌پوشان درباره اعتراض استقلالی‌ها به مشکلات باشگاه افزود: مطالبه پرداخت‌های مالی و دادن امکانات حق مسلم بازیکنان و کادر فنی است. در این موضوع هیچ شکی نیست اما از فکری انتظار می‌رود که کم و کاستی‌ها را با باشگاه در میان می‌گذاشت و از باشگاه امکانات طلب می‌کرد. حق هر تیمی است وقتی می‌خواهد قهرمان شود حداقل امکانات پایه را داشته باشد. اگر استقلال مشکلات سخت افزاری داشت باید خود فکری از باشگاه درخواست می‌کرد اما ایشان ماخوذ به حیا بوده و سکوت کرده به همین دلیل این حرف‌ها از زبان بازیکنان مطرح شد درحالی که اگر خود فکری مطالبه می‌کرد بازیکنان کمتر مصاحبه می‌کردند و می‌فهمیدند سرمربی هم پشت آنهاست و حمایت می‌کند.

ورمزیار در پایان درباره نقاط ضعف این تیم بیان کرد: استقلال به شدت در بحث پلی‌میکر مشکل دارد و حتما باید بازیکنی جذب شود که جای خالی علی کریمی را پر کند. در صورتی که میلیچ برنگردد هم استقلال به یک وینگر چپ در کنار محمد نادری نیاز دارد. ضمن این‌که مدافعان وسط استقلال امسال متزلزل نشان دادند و باید حتما نقطه ضعف تیم در این قسمت برطرف شود. 3/5

نظر شما