سرمربی برزیلی در بین دو نیمه بازی ایران و استرالیا چه گفته بود؟

ویرا: من فقط خلاقیت بازیکنان ایرانی را زنده کردم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۶:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۱۲۱۸
ویرا: من فقط خلاقیت بازیکنان ایرانی را زنده کردم
سرمربی برزیلی تیم ملی ایران در بازی حساس مقابل استرالیا در راه صعود به جام جهانی فرانسه از اتفاقات بین دو نیمه این بازی پرده برداشت.

به گزارش برنا، وقتی ایران در حماسی‌ترین بازی تاریخ فوتبال خود با استرالیا 2-2 مساوی کرد و راهی جام جهانی 1998 فرانسه شد، شایعه مهمی در فضای فوتبال ایران مطرح شد که والدیر ویرا، سرمربی برزیلی تیم ملی کشورمان، بین دو نیمه هیچ حرف خاصی نداشته و فقط به بازیکنان گفته خودتان هر طوری دوست دارید و بازی کنید.

همان زمان شایعات زیاد دیگری هم مطرح شده بود اما والدیر ویرا در واکنش به این مسئله که بین دو نیمه بازی با استرالیا گفته هر طور خودتان دوست دارید بازی کنید، گفت: «ما 20دقیقه پرفشار را در ابتدای بازی سپری کرده بودیم ولی خوشبختانه به بازی برگشتیم. در بین دو نیمه با صحبت‌های خودم خلاقیت بازیکنان ایرانی را زنده کردم و به آنها گفتم که شما توانایی‌های زیادی دارید و می‌توانید راهی جام جهانی شوید. من به آنها گفتم که به عنوان سرمربی تیم، این توان را در تک تک شما می‌بینم که در فرانسه حاضر باشید و شما دیدید که هر چه از زمان بازی می‌گذشت، تیم ایران بهتر ظاهر شد و توان فنی خود را به رخ استرالیا و تمام دنیا کشید.»

ویرا وقتی این حرف‌ها را می‌زد که نمی‌دانست قرار نیست در جام جهانی 1998 فرانسه روی نیمکت تیم ملی ایران باشد. او رفت و در نهایت پس از یکسری اتفاقات تیم ملی ایران با جلال طالبی راهی این جام جهانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز