مروری بر ماه مهر سال ۹۹؛

از حذف استقلال تا فینالیست شدن پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۱۸۷۲
از حذف استقلال تا فینالیست شدن پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش برنا؛ مهم‌ترین اتفاقات ماه مهر سال 1399 به شرح زیر است:

"دیدار دو تیم فوتبال استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست 2 بر یک شاگردان مجید نامجومطلق پایان یافت. در جریان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و پاختاکور به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان نامجومطلق با قبول این باخت، از  دور رقابت‌ها کنار بروند".

عبور پرسپولیس از سد النصر

"در جریان مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار در پایان 90 دقیقه و همچنین وقت‌های اضافه به تساوی یک-یک انجامید اما شاگردان یحیی گل‌محمدی در ضربات پنالتی از سد حریف قدرتمند خود عبور کردند و به فینال راه یافتند".

استارت اسکوچیچ با پیروزی

"تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، مقابل ازبکستان با حساب 2 بر یک پیروز شد تا سرمربی کروات شروع خوبی داشته باشد. ابتدا سردار آزمون در دقیقه 43 دروازه ازبکستان را گشود تا ایران با برتری به رختکن برود. در دقیقه 51 مهدی طارمی پس از دریبل دروازه‌بان ازبکستان، با خطای او سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد. طارمی خودش پشت توپ ایستاد و گل دوم را به ثمر رساند. برتری 2 گله ایران 2 دقیقه بیشتر دوام نداشت و الدور شومورودوف در دقیقه 53، دروازه ایران را روی غافلگیری پیام نیازمند باز کرد".

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز