ژاله فرامرزیان خبر داد:

پرداخت پاداش مدال‌آوران ۹۸ قبل از پایان سال

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۱۹۴۷
پرداخت پاداش مدال‌آوران ۹۸ قبل از پایان سال
معاون توسعه مدبریت و منابع وزارت ورزش و جوانان می‌گوید بودجه پیشنهادی وزارت ورزش در لایحه بودجه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش برنا، ژاله فرامرزیان در حاشیه دیدار فینال لیگ برتر هندبال زنان بین تیم‌های اشتاد سازه مشهد و شاملی کازرون که با قهرمانی نماینده مشهد به پایان رسید، در مورد وضعیت هندبال زنان ایران گفت: هندبال یکی از رشته‌های پرطرفدار بین زنان است که با توجه به شرایط لباس، امکان برگزاری مسابقات در سطح قهرمانی را دارد، همچنین با توجه به توفیق لیگ در این دوره و شرکت قابل ملاحظه تیم ها، شرایط مطلوبی دارد. امیدوارم فدراسیون هندبال با سرمایه‌گذاری بیشتر در رده‌های امید و جوانان، این رشته و تیم ملی را تقویت کند تا در آسیا و جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

او افزود: ما هم تلاش می‌کنیم در منابعی که به فدراسیون‌ها، مخصوصا منابعی که به حوزه زنان اختصاص می‌دهیم، به تقویت این رشته توجه ویژه‌ای داشته باشیم. از زنان جوان هم انتظار داریم که تلاش خود را برای فعالیت و گسترش هندبال به کار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در مورد کمک مالی به فدراسیون‌های ورزشی گفت: آخرین پرداخت را 20 بهمن داشتیم و یک مرحله پرداخت دیگر هم به فدراسیون‌ها داریم. ضمن اینکه از پایان هفته جاری و طی 10 روز پاداش کل فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران مدال آور سال 98 را پرداخت می‌کنیم.

فرامرزیان در مورد وضعیت بودجه پیشنهادی وزارت ورزش در لایحه بودجه بیان کرد: خوشبختانه وضعیت بودجه ما در مرحله رفت و برگشت با رویکردی که دولت و مجلس داشته‌اند، مبالغ قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. امیدوارم لایحه بودجه رای بیاورد و سال آینده بتوانیم با استفاده از ارقام پیش‌بینی شده در تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه زیر ساخت های ورزشی تلاش بیشتر و اقدامات موثرتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز