حمید بنی‌تمیم:

ساختار ورزش همگانی راه عبور از محدودیت‌های کرونایی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۲۰۲۴
ساختار ورزش همگانی راه عبور از محدودیت‌های کرونایی است
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی گفت: ساختار ورزش همگانی راه عبور از محدودیت های کرونایی است و باید بتوانیم وضعیت سلامت مردم را در ورزش همگانی افزایش دهیم.

به گزارش برنا، حمید بنی تمیم درخصوص برنامه‌های گسترده‌ای که وزارت ورزش و جوانان در قالب رویدادها و پویش‌های ورزش همگانی در ایجاد زمینه برای مشارکت مردم در ورزش همگانی داشته برنامه‌های کیفی و موثری بوده و این روند با آن شتاب مورد نظر ادامه داشت تا اینکه شرایط کرونایی در کشور ایجاد شد و این ویروس یک اختلالی را در بخش‌های مختلف ورزش ایجاد کرد که ما توانستیم  با مساعدت و همکاری آموزش و پرورش با اجرای طرح کوچ کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان را با هدف جلوگیری از بروز بیماری‌های زمینه‌ای در مدارس مورد ارزیابی قرار دهیم و از آن جلوگیری کنیم.

او افزود: ما توانستیم 4 جلسه شورای ورزش همگانی را تشکیل دهیم تا انسجام و هم‌افزایی لازم در بین نهادها و دست‌اندرکاران حوزه ورزش همگانی کشور بیش از گذشته فراهم شود. در ایام کرونا ورزش همگانی در  سراسر کشور برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کنند. از ابتدای سال جاری  46  تفاهم نامه با فدراسیون منعقد کردیم و بر اساس برنامه های اجرا شده به فدراسیون ها اعتبارات لازم را تخصیص دادیم که بتوانیم تخصیص اعتباری در خصوص همگانی کردن ورزش برنامه های  مجزایی را برای مشارکت در ورزش همگانی داشته باشند که  در این خصوص اعتباری جداگانه به فدراسیون‌ها پرداخت خواهد شد.

بنی تمیم گفت: ما امیدوار هستیم که بتوانیم در سال جدید با اجرای برنامه و پروژه‌ها و طرح‌های ابتکاری همچنان زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انجام فعالیت‌های ورزش همگانی فراهم کنیم. ما سعی کردیم تسلیم کرونا نشویم و برنامه‌های خود را در حد امکان ادامه دهیم و برای جلوگیری از کم تحرکی دانش آموزان و با همکاری معلمین ورزشی در ابتدا ارزیابی لازم و سپس تجویز برنامه ورزشی برای دانش اموزان عزیز صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز