عبدالمهدی نصیرزاده:

مراسم تجلیل از نخبگان لیگ بیستم به‌زودی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۲۶۵۰
مراسم تجلیل از نخبگان لیگ بیستم به‌زودی برگزار می‌شود
نصیرزاده گفت: مراسم تجلیل از نخبگان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: به فضل خدا بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) پس از اخذ مجوزهای لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل مطلوب و با شکوهی برگزار شد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ کشتی در نظر دارد به زودی مراسمی را به جهت تجلیل از نخبگان لیگ بیستم برگزار نماید.

نصیرزاده در مورد ادامه برنامه های سازمان لیگ گفت: در صورتی که شرایط به جهت شیوع ویروس کرونا مساعد باشد، قصد داریم رقابت های لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور را از هفته اول تیرماه آغاز کنیم.

وی در مورد زمان شروع برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی گفت: همانطور که می دانید ما رقابت های المپیک و پس از آن رقابت های جهانی کشتی در نروژ را پیش رو داریم و بلافاصله پس از اتمام رقابت های جهانی، در صورت مهیا بودن شرایط، رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور آغاز خواهد شد.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های سازمان لیگ کشتی همانند سال قبل، به صورت منظم برگزار و سعی بر این داریم که رقابت های لیگ امسال در سطح بالاتر و با کیفیت بهتری برگزار شود.

نظر شما