دکتر سلطانی فر در شب میلاد حضرت علی (ع) در جمع ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد حضور یافت

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۶
دکتر سلطانی فر در شب میلاد حضرت علی (ع) در جمع ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد حضور یافت
وزیر ورزش و جوانان شب میلاد حضرت علی علیه السلام را در جمع ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد سپری کرد .
به گزارش برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر که همواره علاقه خود را به رشته کشتی نشان داده است این بار در آستانه ولادت پهلوان پهلوانان ساعاتی را با ملی پوشان این رشته سپری کرد تا بار دیگر از نزدیک و در یک دور همی صمیمی شنونده نظرات ورزش اول ایران باشد .

کشتی ورزشی است که همواره برای ایران اسلامی امید را برای مدال آوری و افتخار آفرینی زنده کرده است.

اینک کشتی ایران در فاصله 5ماه تا آغاز المپیک توکیو مسیر سختی را پیش رو دارد و برای رسیدن به مقصد حمایت و پشتیبانی می خواهد .

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به این رشته نگاه ویژه ای دارند و در قالب حمایت های مادی و معنوی همراهی خود را با کشتی ایران به منصه ظهور رسانده اند .

آزادکاران و فرنگی کاران به همراه کادر فنی و سرپرستی و تیم مدیریتی پرافتخار خود در شب عید ولادت مولا علی علیه السلام با وزیر ورزش و جوانان همکلام شدند تا هر آنچه نیاز است در این جمع صمیمی مطرح شود و کشتی مسیر هموارتری را به سمت شاد کردن دل مردم طی کند .

کشتی اکنون با اندیشه علیرضا دبیر هدایت می شود حمید سوریان پرافتخارترین کشتی گیر ایران او را در کسوت نایب رییسی همراهی می کند .

دبیر برای ورزشدوستان یاداور مدال طلای المپیک ٢٠٠٠ سیدنی است و حمید سوریان مردم را به یاد طلای ناب کشتی فرنگی در المپیک ٢٠١٢ لندن می اندازد.هر چند که مدال های فراوان آنها نیز از یاد رفتنی نیست .

آنچه مسلم است کشتی با کوله باری از افتخار و کسب بیش از شصت درصد مدال های المپیکی ایران به سوی افتخاری جدید است .

 

 

نظر شما