شهرداری ارومیه با شکست همنام گنبدی در آستانه صعود قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۲
شهرداری ارومیه با شکست همنام گنبدی در آستانه صعود قرار گرفت
تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست شهرداری گنبد در دور رفت مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر مردان در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش  برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (چهار‌شنبه) با برگزاری دو دیدار دومین روز در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید.

در دومین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌آف تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف هم رفتند و شاگردان پیمان اکبری که مرحله مقدماتی را با کسب رتبه دوم جدول به پایان رسانده بودند، به سختی و با نتیجه سه بر دو نماینده گنبد را شکست دادند تا برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه این مسابقه با ترکیب سعید مصطفی‌وند، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، مهران فیض امام‌دوست، پوریا فیاضی و پوریا یلی آغاز کرد و در طرف مقابل هم شهرداری گنبد با ترکیب احسان دانش‌دوست، علیرضا جلوه، بنیامین ایگدری، ادریس دانشفر، متین تکاور و عبدالحمید چوگان برابر همنام ارومیه‌ای خود صف‌آرایی کرد.

تیم شهرداری گنبد که در پایان مرحله مقدماتی در رتبه هفتم جدول قرار گرفت، در ست‌های نخست و چهارم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 17 و 15 بر 9 مغلوب شهرداری ارومیه شد تا به رغم شایستگی، امیدش برای صعود کمرنگ شود.

در این بازی تیم شهرداری ارومیه در مجموع 110 امتیاز شامل 63 امتیاز حمله، 13 امتیاز دفاع، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل شهرداری گنبد هم جمعا 98 امتیاز شامل 57 امتیاز حمله، 10 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده ارومیه کسب کرد.

میثم صالحی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. ادریس دانشفر هم با کسب 14 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری گنبد بود.

بازی دو تیم در مدت زمان دو ساعت و 27 دقیقه انجام شد. مسعود ذوقی و حامد آقابراری به عنوان داور اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. علی‌اصغر حاجی کاظمی و مسعود قاری هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌های فولاد سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در دیدارهای دور رفت موفق به شکست حریفان خود شدند.

 

نتایج کامل چهار دیدار دور رفت مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

فولاد سیرجان 3 – سایپا تهران 2 (23 بر 25، 25 بر 18، 25 بر 27، 25 بر 20 و 15 بر 12)

فولاد مبارکه سپاهان 3 – شهرداری ورامین 2 (25 بر 22، 23 بر 25، 26 بر 24، 20 بر 25 و 15 بر 13)

شهداب یزد یک – لبنیات هراز آمل 3 (22 بر 25، 18 بر 25، 25 بر 14 و 22 بر 25)

شهرداری ارومیه 3 – شهرداری گنبد 2 (23 بر 25، 25 بر 22، 25 بر 17، 22 بر 25 و 15 بر 9)

دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفتم و هشتم اسفندماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

در صورتی که نیاز به بازی‌های سوم باشد، این دیدارها روز شنبه و یکشنبه نهم و دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز