مرتضی اویسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خداوند به من زندگی دوباره داد/ بازی در سریال پلیسی تجربه خوبی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۲۹۶۸
خداوند به من زندگی دوباره داد/ بازی در سریال پلیسی تجربه خوبی بود
قهرمان پروش اندام گفت: امیدوارم کووید 19 هرچه زودتر از کشور برود و کووید 20 و غیره هیچ‌وقت نیاید.

به گزارش برنا؛ با مرتضی اویسی، قهرمان پرورش اندام در دفتر خبرگزاری برنا یک مصاحبه نوروزی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

- به نظرتان عید امسال با شرایط کرونا چطور خواهد بود؟ 

پارسال هم همین شرایط وجود داشت و من این شرایط را خیلی جدی گرفتم به شخصه در سالی که گذشت کرونا گرفتم و ریه هایم درگیر شده بود و خدا زندگی دوباره به من داد و من تمام خانواده را ناقل کردم اما خوشبختانه به خیر گذشت. در ایام کرونا ما هیچ جا نرفتیم و ما در این مدت کلا سه مسابقه برگزار کردیم. این ویروس واقعا عجیب و غریب بود و خیلی از مشاغل را نابود کرد، کسی که از صبح تا شب را در باشگاه سپری می کند خیلی برایش سخت است که در خانه بماند و امیدوارم کووید 19 هرچه زودتر از کشور برود و کووید 20 و غیره هیچ‌وقت نیاید. 

- در اذهان عمومی این تصویر نقش بسته که ورزشکاران به خصوص قهرمانان پرورش اندام کرونا نمی‌گیرند، درمورد این قضیه صحبت کنید؟

اتفاقا ورزشکاران خیلی شدیدتر مبتلا می شوند، ما تمرینات هوازی انجام می دهیم و روی سیستم قلب و عروق کار می کنیم اما با این حال من شدیدا به کرونا مبتلا شدم و این ویروس عضله را واقعا نابود می کند و در سه هفته ای که من درگیرش بودم حدود 16 کیلو وزن کم کردم و بدنم تا مدتها زور نداشت و اگر سیستم ایمنی ضعیف باشد این ویروس به طرز بدتری خودش را نشان می دهد. واقعا پرستاران در بیمارستان ها از خودگذشتگی کردند.

- تا به حال شده پیشنهاد بازیگری داشته باشید چون معمولا به ورزشکاران پرورش اندام چنین پیشنهادهایی می‌رسد.

بله. پیشنهادات زیادی در این رابطه به من شده است، در سال 81 بود که من در یک سریال پلیسی بازی می کردم تجربه خوب اما واقعا سختی بود. دو سال پیش هم یک پیشنهاد داشتم که نشد کار کنم، اتفاقا پرویز پرستویی از دوستان بسیار خوب من است و پسرش پیش من تمرین می کند و سعی می کنم وزن او را پایین بیاورم زیرا می خواهد بازی کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز