نیمه نهایی کاپ اروپا؛

باخت نزدیک یاران کریمی و اسفندیار

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۳۰۵۲
باخت نزدیک یاران کریمی و اسفندیار
تیم گرین یارد ماسیک بلژیک در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی کاپ اروپا و در شبی که جواد کریمی عملکرد خوبی داشت، مقابل تیم زنیت سن‌پترزبورگ مغلوب شد.

به گزارش برنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کاپ اروپا (CEV Cup) دیشب برگزار شد و طی آن تیم گرین‌یارد ماسیک بلژیک که امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی دو ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در یک مصاف نزدیک و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان قدرتمندش تیم زنیت سن‌پترزبورگ شد.

در جریان این دیدار، تیم ماسیک تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید و شاگردان توماس ساملوو سرمربی فنلاندی تیم ملی روسیه، در ست‌های نخست، سوم و چهارم با ثبت امتیازهای ۲۵ بر۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۶ بر ۲۴ بر حریف بلژیکی غلبه کردند.

جواد کریمی با کسب ۷ امتیاز شامل ۵ حمله، یک دفاع و یک سرویس، عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت. امیرحسین اسفندیار نیز ۲ امتیاز از حمله برای تیمش گرفت.

دیدار برگشت دو تیم، چهارشنبه ۱۳ اسفندماه به میزبانی ماسیک برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال کاپ اروپا مشخص شود.

در دیگر بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم دینامو مسکو موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم مون‌پلیه فرانسه را شکست دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز