باشگاه مشهدی واگذار می شود؛

احتمال جدایی رحمتی از شهرخودرو

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۳۳۱۵
احتمال جدایی رحمتی از شهرخودرو
با واگذاری باشگاه شهرخودرو به مالکان جدید احتمال جدایی سیدمهدی رحمتی از تیم مشهدی وجود دارد.

به گزارش برنا؛ سیدمهدی رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری اش روزهای سختی را سپری می کند. بهترین گلر فوتبال ایران در 10 سال اخیر در تصمیمی ناگهانی که حتی نزدیکانش را هم شوکه کرد، سرمربیگری تیمی را قبول کرد که فصل گذشته دروازه‌بانش بود. رحمتی درحالی سرمربی شهرخودرو شد که این تیم همه بازیکنان موثر خود از محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، میلاد سرلک و محمدحسین مرادمند را از دست داد و باشگاه شهرخودرو هم در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکن بزرگی جذب کند.

تیم رحمتی لیگ را با برد شروع کرد اما در ادامه نتوانست نتایج خوبش را ادامه دهد. شهرخودرو نوسان زیادی در فصل گذشته داشت و گاهی نتایجی فراتر از انتظار گرفت مثل پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان و گاهی هم ناامید کننده بود. تیم رحمتی در فاصله دو هفته مانده تا پایان نیم فصل با شوک مدیریتی هم رو به رو شد. مدیران این باشگاه به دلیل تخلفات مالی دستگیر شدند و مشخص بود که وضعیت مالی باشگاه به هم می ریزد. رحمتی در تیم فصل اول هم روزهای سختی را سپری کرد. او طی مدتی که از شروع لیگ برتر گذشته در کلام، سمت سیدمهدی رحمتی سرمربی است و در لیست تیمش عنوان مدیر تیم را دارد اما در بیرون از مستطیل سبز، نقش همه را یک‌تنه به دوش می‌کشد؛ در قامت سرپرست قرارداد زمین امضا می‌کند و دنبال آن است تا اسپانسر جذب کند و حالا در فصل نقل و انتقالات هم شاهد جدا شدن بازیکنان موثر تیمش است.

روز گذشته بود که رحمتی در مصاحبه ای از شرایط بد تیمش گله کرد و گفت تیمش شرایط خوبی ندارد و از نظر روحی وضعیت بازیکنان و اعضای تیم مناسب نیست. گلر سابق تیم ملی و استقلال در بخشی از حرف هایش به واگذاری شهرخودرو اشاره کرده و گفت:« چند روز پیش جلسه ای داشتیم که آقای حمیداوی در این جلسه اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای مجموعه شهرخودرو پیش امده، نمی تواند مانند گذشته کنار تیم بوده و از تیم حمایت کند . لذا به دلیل اینکه نمی خواهد تیم لطمه ببیند و تیم در نیم فصل دوم نیاز به تقویت از نظر بازیکن دارد تصمیم به واگذاری تیم گرفته و در همین جلسه مقرر شد آقای وطن خواه به عنوان نماینده ایشان امور واگذاری را پیگیری کند تا اگر مجموعه ای به دنبال خرید این تیم است، برای این موضوع اقدام کرده و در این فاصله واگذاری و انتقال امتیاز به خریدار جدید ، مسئولین استان برای حمایت از تیم و جلوگیری از جدایی بازیکنان پیش قدم شوند.»

رحمتی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:« در شهر مشهد همه مسئولین از جمله استاندار محترم ، معاونین ایشان، اعضای شورای شهر ، شهردار ، مدیرکل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و دیگر عزیزان قطعا در کنار تیم و نماینده استان خواهند بود و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات برطرف شده تا تمرکز تیم به عنوان نماینده شهر مقدس مشهد، تنها موفقیت در زمین مسابقه باشد.»

با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی برای شهرخودرو رخ می دهد و آیا با حضور مالکان جدید رحمتی تا پایان فصل سرمربی این تیم می ماند یا نه.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز