حسن زاده:

فکری مظلوم‌ترین مربی استقلال است/ او نمی خواهد آبرویش را حراج کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۳۴۶۶
فکری مظلوم‌ترین مربی استقلال است/  او نمی خواهد آبرویش را حراج کند
رضا حسن‌زاده پیشکسوت استقلال، ه در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

به گزارش برنا؛ رضا حسن زاده گفت:   هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند و به این تیم عشق می‌ورزند. هواداران از زندگی می‌زند و در سرما و گرما وارد استادیوم می‌شوند. من حرف هواداران را می‌فهمم چون با آن‌ها زندگی کرده‌ام اما همه باید بدانیم استقلال الان در شرایط خاصی قرار دارد.

 او ادامه داد: محمود فکری مظلوم‌ترین مربی استقلال است. ۱۵ روز مانده به بازی‌ها مربی نداشتیم و محمود فکری خطر و ریسک این انتخاب را به جان خرید و تیم را تحویل گرفت. 

 حسن زاده گفت: به نظر من هجمه‌ها به تیم فکری منصفانه نیست. همه تقصیرات گردن محمود فکری نیست. بازی‌ها را ببینید. یک سری جاها بازیکن اشتباه فردی داشته و مشکلات دیگری هم وجود داشته است. وقتی از تیم صحبت می‌کنیم، یعنی نتیجه خوب، نتیجه عملکرد کل تیم است و نتیجه بد باز هم عملکرد کل تیم است.

 او تاکید کرد: هواداران اجازه بدهند که محمود فکری کارش‌ را بکند. محمود فکری زحمتش را می‌کشد و آبرویش را وسط گذاشته، پس نمی‌خواهد آبرویش را حراج کند.  باید همه با هم هجمه‌ها را کم‌ کنیم تا تمرکز‌ فکری بالا برود و بتواند نقشه‌اش را پیاده کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت:  آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز امروز استقلال است. به عنوان یک استقلالی که همیشه طرف هوادار ایستاده تقاضا می‌کنم هواداران کمی بردباری به خرج دهند. من به نتیجه‌گیری این تیم امیدوارم.

 

نظر شما