علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با جدایی محمدی مخالف هستیم/ تا مذاکرات قطعی نشود نامی را رسانه‌ای نمی‌کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۳۴۶۸
با جدایی محمدی مخالف هستیم/ تا مذاکرات قطعی نشود نامی را رسانه‌ای نمی‌کنیم
سرپرست باشگاه پیکان درخصوص آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات و دیدار این تیم در جام حذفی برابر استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

علی اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم فوتبال پیکان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین  پیکان در فصل نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه اظهار کرد: تا به امروز حضور 2 بازیکن جدید در جمع ما نهایی شده و ما بر اساس نیاز کادر فنی‌مان آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را جذب کرده‌ایم. در این راستا قرار است چند بازیکن نیز به زودی از جمع ما جدا شوند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با جذب 3 تا 4 بازیکن جدید به برنامه‌های‌مان در فصل نقل و انتقالات زمستانی پایان خواهیم داد.  

سرپرست پیکان درخصوص نفرات دیگری که قرار است به تیم اضافه شوند، تاکید کرد: بر اساس نیازی که کادر فنی برای تقویت تیم داشته مذاکراتی را انجام داده‌ایم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی در این خصوص نرسیده‌ایم و تا زمانی که مذاکرات نهایی نشود سعی می‌کنیم نام بازیکنی را رسانه‌ای نکنیم.

مدیرروستا ضمن تکذیب جدایی نادر محمدی، مدافع جوان این تیم، گفت: تا امروز که با شما صحبت می‌کنم از سوی تیم و باشگاه دیگری پیشنهادی برای محمدی به دست ما نرسیده و او کماکان با ما همکاری خواهد کرد. محمدی بازیکن با اخلاقی است و با توجه به پایبندی به قراردادش با پیکان با هیچ تیمی صحبت نکرده است، ضمن این که کادر فنی به او نیاز دارد و حتی اگر پیشنهادی برای او به باشگاه برسد، ما موافقت نخواهیم کرد و مخالف جدایی او هستیم

سرپرست پیکان درخصوص حضور احتمالی آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس در این تیم تصریح کرد: در این مورد فعلا صحبتی نشده است. البته شاید جذب این بازیکن در تفکرات مهدی تارتار باشد اما هنوز به جمع‌بندی‌های نهایی نرسیده است. 

او با اعلام این که تمرینات پیکان طبق برنامه و با نظم بالایی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول نتایج بدی نگرفتیم و با توجه به فاصله امتیازی کم بین تیم‌ها اگر یک پیروزی دیگر به دست آورده بودیم می‌توانستیم رتبه بهتری را در جدول به دست بیاوریم اما به‌طور حتم شرایط‌مان در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و با شناسایی نقاط ضعف و تقویت تیم در نیم فصل دوم امیدوار هستیم نتایج بهتری را در مقایسه با نیم فصل اول به دست آوریم. 

مدیرروستا با اشاره به برگزاری قرعه کشی جام حذفی و تقابل پیکان در برابر استقلال گفت: ما تا قبل از جام حذفی 2 بازی در لیگ برتر را در برنامه‌مان داریم و بازی به بازی آینده‌مان را دنبال می‌کنیم. به هرحال طبق قرعه ما در جام حذفی باید برابر تیم پرمهره و خوب استقلال به میدان برویم که امیدواریم بتوانیم در این جام که جام شگفتی‌هاست تا مراحل بالا و حتی تا فینال پیش برویم و با نگاه جدی که به جام حذفی داریم می‌خواهیم پس از پیروزی برابر استقلال به مراحل بالاتر برسیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز