رییس جدید فدراسیون فوتبال را بهتر بشناسید؛

رییسی که رد صلاحیت شده بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵۱
رییسی که رد صلاحیت شده بود
شهاب الدین عزیزی خادم درحالی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که سالهاست در فوتبال حضور دارد و 8 سالی می شود به دنبال حضور روی صندلی نفر اول فوتبال ایران است.

به گزارش برنا؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم متولد بهمن 1356 است و تحصیلات خود را در مقطع دکترا و رشته روابط بین الملل - مطالعات منطقه ای ادامه داد. او عضو سابق هیات رییسه فدراسیون است.

عضویت در کارخانه ایران خودرو، مدیریت در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه، حضور در هیات مدیره باشگاه سایپا، شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی شازند، گوشه‌ای از سوابق مدیریتی  عزیزی خادم است.  او در سال ۱۳۹۵ برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کرد، اما از سوی کمیته تعیین صلاحیت فدراسیون فوتبال، رد صلاحیت شد.

از فعالیت های ورزشی او می توان به عضویت در تیم ملی فوتبال دانشجویان و تیم نیروی زمینی اشاره کرد. عزیزی خادم در انتخابات هیات رییسه سال ۱۳۹۰ در مبارزه انتخاباتی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال را شکست داد و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.

 عزیزی خادم پیش از این ادعاهایی مبنی بر راه‌اندازی "شورای عالی راهبردی فدراسیون"، تصویب بازگشت دروازه‌بان‌های خارجی به لیگ برتر، تدوین و قانونمند کردن فعالیت مدیران برنامه (ایجنت‌ها) در فوتبال ایران و قراردادی ۱۰ ساله برای اجاره هواپیمای چارتر و اختصاصی برای تیم ملی فوتبال ایران، در زمان حضورش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را داشت.

شهاب الدین عزیزی خادم در زمان شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، اعلام کرده بود که اولویت اول او، حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی است. او مدعی شده بود برنامه پیشنهادی اش در افق 4 ساله با رویکرد دانش بنیان است و پس از عبور از بحران، با هدف مدرن ‌سازی فوتبال ملی و ساختارهای مدیریتی فوتبال تنظیم شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز