مس رفسنجان- استقلال تهران؛

استخراج امتیاز از معدن مس

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲۷
استخراج امتیاز از معدن مس
استقلال در نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش برنا؛ استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل و از دست دادن صدر جدول حاشیه های زیادی را تجربه کرد. تیم محمود فکری که نیم فصل را در رتبه سوم به پایان رساند در هفته های اخیر روزهای آرامی را سپری نکرد. مشکلات مالی باشگاه استقلال و شایعات و هجمه زیادی که علیه تیم فکری در فضای مجازی ایجاد شد از حاشیه هایی بود که استقلال در تعطیلات نیم فصل تجربه کرد.

با این حال بعد از حمایت قاطعانه باشگاه از محمود فکری به نظر می رسد اوضاع آبی پوشان آرام تر شده باشد و استقلالی ها می توانند با پیروزی در دیدار امروز مقابل مس رفسنجان بیشتر از قبل به ساحل آرامش برسند.            

شاگردان فکری قصد دارند با پیروزی برابر مس اولین گام خود را در نیم فصل دوم محکم بردارند و از همین بازی اول خود را در قامت یک تیم مدعی نشان دهد. طبق اعلام پزشک استقلال، بابک مرادی مصدومیت جدی ندارد و به بازی با مس رفسنجان می‌رسد، اما داریوش شجاعیان قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست. علاوه بر این تیم استقلال در بازی امروز گلر فیکس خود در نیم فصل اول را در اختیار ندارد. رشید مظاهری در تمرین روز گذشته آبی پوشان به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد هرچند که شایعاتی هم درباره قهر او شنیده می شود.

به احتمال فراوان استقلال تغییراتی در ترکیب خود هم ایجاد می کند. سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال قرار می گیرد و ممکن است مهدی قایدی هم به دلیل 11 روز غیبت در تمرینات غایب باشد و مطهری و دیاباته در نوک خط حمله استقلال قرار بگیرند.

در آن سوی میدان هم مس رفسنجانی قرار دارد که در اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال، نتایج خوبی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گرفته و با کسب 22 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

مس با محمد ربیعی سرمربی جوان خود شرایط خوبی دارد و به دنبال این است که روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه بدهد. به همین علت تیم کرمانی به دنبال کسب امتیاز برابر استقلال است اما کار سختی پیش رو دارد. بازی رفت 2 تیم با پیروزی 2 بر صفر استقلال همراه شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز