پرسپولیس- سایپا

پرسپولیس صدر را تعارف نمی‌زند

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۴۶۵۰
پرسپولیس صدر را تعارف نمی‌زند
پرسپولیس در اولین بازی از دور برگشت لیگ شانزدهم امروز دیدار ویژه‌ای را پیش‌روی خود می‌بینید و باید در برابر نارنجی‌پوشان به میدان برود.

به گزارش برنا؛ دور برگشت لیگ برتر در حالی آغاز می شود که پرسپولیس در اولین بازی خود باید به مصاف سایپا برود تا کار خود را در لیگ بیستم از تقابل با شاگردان ابراهیم صادقی استارت بزند. پرسپولیسی که نیم فصل اول را با وجود فراز و نشیبش با صدرنشینی به پایان رساند حالا در تلاش است جایگاهی را که پس از تلاش 15 هفته ای به دست آورده را به این سادگی ها از دست ندهد و بتواند جای پای خود را در پله اول جدول محکم تر از قبل کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین بازی در لیگ برتر (دیدار معوقه برابر گل گهر سیرجان) موفق شدند نتیجه جالبی را به دست آورده و با گلباران شاگردان قلعه نویی علاوه بر کسب پیروزی دلچسب صدر جدول را به خود اختصاص بدهند، حال پس از استراحت و تجدید قوا بازی مهمی را در برابر سایپا پیش روی خود می بینند و امیدوارند با پیروزی در این بازی به روند پیروزی های متوالی و مهم خود در لیگ برتر ادامه دهند.

پرسپولیس که با جشنواره گل برابر گل گهر به تعطیلات رفت در حالی باید برابر شاگردان ابراهیم صادقی به میدان برود که 5 پیروزی از 5 بازی اخیر خود کسب کرده و با روحیه بالایی از این موفقیت ها روی خط استارت برای نیم فصل دوم قرار گرفته است.

نمایش فوتبالی خوب پرسپولیس که در این هفته ها با پیروزی و کسب نتایجی دلخواه توام شده است باعث شده شاگردان گل محمدی با روحیه بالایی برای تداوم این روند تلاش ویژه ای را در دستور کار خود داشته باشند و برابر سایپا در اولین بازی از دور برگشت لیگ بیستم، امیدوارهای زیادی به موفقیت داشته باشند.

در آن سوی میدان شاگردان ابراهیم صادقی در حالی نیم فصل اول را به پایان رساندند که سایپا  از 15 بازی خود در نیم فصل اول 3 پیروزی، 8 تساوی و 4 شکست را تجربه کردند تا با حضور در پله سیزدهم جدول رده بندی به کار خود در نیم فصل اول پایان دهند.

پرسپولیس و سایپا تاکنون 39 بار روبروی هم به میدان رفته اند که در این دیدارها، 20 برد برای پرسپولیس رقم خورده و سایپایی ها در 8 بازی طعم پیروزی را چشیده اند تا بدین ترتیب 11 بازی این تیم ها با تساوی به پایان رسیده باشد و حالا در آستانه بازی چهلم پرسپولیس و سایپا، این دو تیم با شرایط و اهداف ویژه ای خود را برای این دیدار آماده کنند.

مشکل ثبت قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به قوت خود باقی است تا حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس برابر نارنجی پوشان با اما و اگرهایی روبرو باشد. در حالی که تلاش مدیران برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ادامه دارد، در صورتی که این رایزنی ها نتیجه بخش نباشد، ترابی نمی تواند در بازی برابر ساپیا برای پرسپولیسی ها به میدان برود.

تیم ابراهیم صادقی تا قبل از تقابل برابر پرسپولیس در 6 دیدار اخیرشان 2 پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و 3 باخت را در کارنامه خود می بینند. این در شرایطی است که در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی با یک شکست و 5 پیروزی از 6 بازی اخیرشان آمار به مراتب بهتری را در مقایسه با سایپا در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

در شرایطی که بازی رفت این تیم ها در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید حالا دو تیم با اهداف متفاوتی برای موفقیت در این دیدار آماده می شوند، اتفاقی که می تواند بر جذابیت ها و حساسیت های این بازی اضافه کرده و فوتبالی ها را برای تماشای یک بازی جذاب امیدوار کند. 3/5

نظر شما