جواد منافی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود/ پرسپولیس باید گام اول را محکم بردارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۷۵۲
امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود/ پرسپولیس باید گام اول را محکم بردارد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است با بازگشت ترابی و آل‌کثیر خط حمله پرسپولیس، تبدیل به خط حمله آتشین خواهد شد.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با وجود فراز و نشیب زیادی که در طول نیم فصل اول داشت و مشکلاتی که در مقطعی باعث شده بود این تیم در نتیجه گیری موفق عمل نکند اما در نهایت نتایج خوبی را کسب کرد تا بتواند نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برساند.

او در ادامه گفت: شاید اگر پرسپولیس با قهرمانی در آسیا به حضور خود در فصل قبل لیگ قهرمانان پایان می داد خیلی از مشکلات بعدی گریبان این تیم را نمی گرفت اما از دست دادن قهرمانی آسیا باعث شد تیم با افت روحی و روانی زیادی مواجه شود اما خوشبختانه کادر فنی و مدیران باشگاه با مدیریت هوشمندانه خود موفق شدند بحران آن مقطع پرسپولیس را مهار کنند تا این تیم بتواند با پیروزی های متوالی در بازی های پایانی اش در نیم فصل اول شرایط خوبی را کسب کند.

منافی درمورد شرایط تیم گل‌محمدی در نیم فصل دوم عنوان کرد: نیم فصل دوم نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای همه سخت است. تیم ها به خاطر شناخت بیشتری که از هم دارند و شرایط جدولی شان سخت تر امتیاز از دست می دهند، ضمن این که تیم هایی که درگیر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند نیز با دغدغه های بیشتری مواجه هستند. شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد و باید بچه ها با تلاش و زحمت بیشتری به دنبال حفظ جایگاه شان در جدول باشند تا به امید خدا و همت بازیکنان، کادر فنی و مدیران، در نهایت قهرمانی پنجم برای پرسپولیس به ثبت برسد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: با حضور دوباره مهدی ترابی و پایان محرومیت عیسی آل کثیر و جذب احتمالی شهریار مغانلو پرسپولیس در فاز تهاجمی فوق العاده خواهد شد و می توان پیش بینی کرد خط حمله پرسپولیس دوباره آتشین شود. این در حالی است که شاید خیلی از نگرانی ها معطوف خط دفاعی باشد، منطقه ای که در حال حاضر کمبودهایی به خصوص در دفاع میانی در آن احساس می شود. اگر این کمبود در خط دفاعی برطرف شود پرسپولیس می تواند در سه جامی که پیش روی خود می بیند، بهترین نتایج را کسب کند.

منافی به بازی برابر سایپا اشاره‌ای داشت و گفت: سایپا تیم جوان و دونده ای است و اگرچه شاید در نیم فصل اول رتبه خوبی در جدول کسب نکرده اما تیم جوان و با انگیزه ای دارد. پرسپولیس برای این که بتواند به برد برسد، باید با تمام قوا و بدون دست کم گرفتن حریف به میدان برود و با پیروزی در این بازی قدم اول را در دور برگشت محکم بردارد.  4           

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز