نفت مسجد سلیمان یک- تراکتور تبریز یک

فرار خطیبی با کمک یک پرسپولیسی!

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۸
فرار خطیبی با کمک یک پرسپولیسی!
شاگردان خطیبی با تک گل لحظات پایانی عباس زاده، از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان فرار کردند.

به گزارش برنا؛ تراکتوری ها که در بازی امروز رسول خطیبی را روی نیمکت خود می دیدند، نتوانستند مقابل تیم 10  نفره نفت به پیروزی برسند و نیم فصل دوم لیگ برتر را با تساوی آغاز کردند.

در دقیقه 76 پاس رو به عقب و مدافعین تراکتور برای محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور را به زحمت انداخت و در حالی که گلر تبریزی ها قصد داشت مانع از کرنر شدن توپ شود، با یک تکل بلند توپ را به سجاد جعفری بازیکن تازه وارد نفت واگذار کرد و او نیز دروازه خالی تراکتور را باز کرد.

پس از این گل تلاش تراکتور برای جبران ادامه پیدا کرد و موفق شدند در ثانیه های پایانی از شکست فرار کردند. در دقیقه 93 یک ارسال خوب از مسعود شجاعی به روی دروازه انجام شد و در حالی که توپ در حال بیرون رفتن بود، احسان حاج صفی به موقع به توپ رسید و با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و محمد عباس زاده دروازه نفت را باز کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

در این دیدار کارت های رنگی زیادی توسط داور به بازیکنان 2 تیم داده شد. محمد بلبلی، مجتبی مقتدایی، محمد عباس زاده و محمد مسلمی پور با کارت زرد روبرو شدند. این در حالی بود که مجتبی مقتدایی در دقیقه 24 با کارت زرد دوم روبرو شد تا نفتی ها با 10 بازیکن این بازی را پشت سر بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز