پرسپولیس یک- سایپا صفر

ثبت ششمین برد متوالی پرسپولیس با گلزنی سیدجلال/ شاگردان یحیی صدر جدول را حفظ کردند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۵۴۱۲
ثبت ششمین برد متوالی پرسپولیس با گلزنی سیدجلال/ شاگردان یحیی صدر جدول را حفظ کردند
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 17:25 عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی 33 امتیازی شوند و صدر جدول را حفظ کنند.

در دقیقه 3 اشتباه حامد لک در خروج از دروازه، باعث خلق موقعیت خطرناکی برای سایپا شد که ضربه علیاری از فاصله 25 متری به سمت دروازه خالی پرسپولیس، خوب نبود و این موقعیت عالی از دست رفت. در دقیقه 6 حرکت انفرادی نعمتی در داخل محوطه جریمه و پاس در عمق او برای سیدجلال حسینی، با شوت محکم کاپیتان پرسپولیس همراه بود و توپ با عبور از میان پاهای دروازه‌بان سایپا تبدیل به گل نخست شاگردان گل‌محمدی شد. دقیقه 7 سایپا به سرعت حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد که توپ بعد از یک رفت و برگشت در گوشه محوطه شش قدم به جعفری رسید که ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس توسط مدافعان به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه 14 پرسپولیس با پاس در عرض خود به داخل محوطه جریمه، موقعیت خطرناکی را خلق کرد که امید عالیشاه یک قدم از توپ عقب‌تر بود و این فرصت گلزنی را از دست داد. در دقیقه 22 باز هم دروازه سایپا توسط ارسال بلند نعمتی به داخل محوطه و ضربه امید عالیشاه تهدید شد که توپ دقیقا به محل حضور اکبرمنادی رفت و وارد دروازه نشد. دقیقه 34 ارسال تند و دقیق سعید آقایی به روی دروازه، از مقابل عالیشاه عبور کرد و او نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند. در دقیقه 40 سعید آقایی ارسال خوب و دقیق دیگری را به روی دروازه انجام داد که با ضربه سر امیری از فاصله حدودا 15 متری همراه بود اما منادی در مسیر توپ قرار داشت و این فرصت تبدیل به کرنر شد. نیمه نخست در نهایت با یک گل به سود شاگردان گل‌محمدی تمام شد.

50

در نیمه دوم سایپا در همان ثانیه‌های ابتدایی با ضربه ابوالفضل جلالی و روی اشتباه حامد لک تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس کنترل توپ را در اختیار گرفتند و با پاس‌های کوتاه و بی‌نقص خود از تمام فضای زمین بهترین استفاده را کردند تا مقابل فشار حداکثری بازیکنان سایپا هنگام دریافت توپ نمره قبولی بگیرند. کادر فنی سایپا برای جبران گل خورده خود تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد تا با تعداد مهاجم بیشتری حمله کند اما کمتر حمله این تیم باعث ایجاد موقعیت روی دروازه حامد لک شد. 

پرسپولیس در ادامه بازی مالکانه خود در دقیقه 75 صاحب موقعیت گلزنی شد اما وحید امیری با بی‌دقتی نتوانست ضربه سر خود را با گل دوم تیمش همراه کند. پرسپولیسی‌ها در ادامه با وجود اضافه کردن مهاجم به ترکیب خود با آمدن مهدی عبدی موقعیت‌های خطرناک زیادی را روی دروازه سایپا ایجاد کردند تا به گل برسند اما عملکرد درخشان دروازه‌بان خودروسازان مانع از گلزنی عبدی و مهدی‌خانی شد. سایپایی‌ها در دقایق پایانی روی نفوذ هافبک‌های خود به محوطه جریمه پرسپولیس رسیدند اما این بار حامد لک مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی بازی شد تا پرسپولیس به 3 امتیاز این بازی برسد و ششمین برد متوالی خود را جشن بگیرد. پرسپولیس با این برد به امتیاز 33 رسید تا در صدر حدول باقی بماند و سایپا نیز 17 امتیازی ماند در رده سیزدهم جدول باشد.

داور: سیدرضا مهدوی 

کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (5+90- علی شجاعی)، امید عالیشاه (73- مهدی مهدی‌خانی) و وحید امیری (80- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، سعید محمدفرد (59- مهیار جباری)، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری (71- مهرداد حیدری)، مجید علی‌یاری، حسین ماهینی، حسین‌ مالکی (82- امیرعلی صادقی)، سیدابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

نظر شما