مرفاوی :

به دنبال پیروزی بودیم/ داور خط را برای نمایش گذاشته اند؟

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۵۴۱۶
به دنبال پیروزی بودیم/ داور خط را برای نمایش گذاشته اند؟
مربی استقلال در نشست خبری بازی این تیم برابر مس رفسنجان صحبت کرد. صحبت‌های صمد مرفاوی مربی استقلال در نشست خبری پس از مصاف با مس رفسنجان به شرح زیر است:

به گزارش برنا؛ صمد مرفاوی در خصوص بازی برابر مس رفسنجان گفت:  ما می‌دانستیم باز سختی در انتظارمان است چون مس شرایط خوبی داشت. ما دنبال پیروزی بودیم و بازی را خوب شروع کردیم. می‌توانستیم در 5 دقیقه اول گل بزنیم و یک تک به تک را خراب کردیم. بعد از آن بازی متعادل شد ولی متاسفانه روی یک شروع مجدد و ریباند گل خوردیم. این موضوع کمی روحیه بازیکنان را پایین آورد. در نیمه دوم بهتر شدیم و مطالبی که در رختکن گفتیم را تا حدی بازیکنان انجام دادند و به گل رسیدیم. متاسفانه نتوانستیم برنده شویم. تیم حریف در زمین خودش بسته بازی کرد و شرایط بازی را سخت کرد و نهایتا باز مساوی شد. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی تیم استقلال نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

او در خصوص شائبه مشکل بدنی این تیم تاکید کرد: اگر مشکل بدنی داشتیم تا دقیقه آخر حمله نمی‌کردیم. در دقیقه ۴+۹۰ یک فرصت گلزنی داشتیم. فکر نمی‌کنم این گونه باشد. ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم و مس در زمین خودش بازی می‌کرد و به دنبال ضد حمله بود ولی ما در دفاع و حمله حضور داشتیم. 

مرفاوی در مورد دلیل تعویض‌های استقلال گفت: پس تعویض را برای چه گذاشته‌اند؟ برای تغییر تاکتیک و مواردی از این دست تعویض می‌کنند. به نظرم سوالتان درست نبود.

 این مربی استقلال در خصوص شرایط فوتبال کرمان تصریح کرد: من در کرمان مربیگری کرده‌ام و این استان پتانسیل بالایی دارد. همیشه در ورزش و فوتبال این استان تیم‌های خوبی داشته است. ورزشگاه در دست احداث شرکت مس توانمندی این استان را نشان می‌دهد تا تیم‌های این استان بیشتر نمایان باشند.

مرفاوی در خصوص شرایط داوری این دیدار افزود: من واقعا تعجب می‌کنم چرا داوران سیستم رادیویی با یکدیگر ندارند. اگر آن صحنه پنالتی شده، باید کمک به داور می‌گفت. از طرفی تعجب می‌کنم که چرا توپ‌ها را دیر به زمین می‌فرستادند. استان کرمان نباید این اتفاقات در آن رخ دهد. شما فوتبال را خوب بازی می‌کنید، چرا باید توپ را دیر به زمین بیاندازید؟ چرا باید بازیکن خودش را برای اتلاف وقت به زمین بیاندازد؟ به نظرم سوت‌های داور متعادل نبود. من به داور چهارم گفتم چرا سیستم رادیویی ندارید که گفت مقصر ما نیستیم. مگر چنین چیزی می‌شود؟ پس چرا داور خط گذاشته‌اید؟ اگر اتفاقی رخ دهد چگونه اعلام کند؟ من از این کار کمیته داوران تعجب می‌کنم. حرفی بزنیم هم می‌گویند اینها می‌خواهند داوری را تضعیف کنند در حالی که خودشان، خودشان را تضعیف می‌کنند. امیدوارم شرایط بهتر شود و فدراسیون به این چیزها توجه کند. کسی باید رییس فدراسیون شود که اهل عمل باشد چون حرف زیاد است. چگونه داوران سیستم رادیویی ندارد؟ پس چرا داور خط گذاشته‌اید؟ برای نمایش؟

 مربی استقلال در خصوص حواشی مربوط به قایدی خاطرنشان کرد: ما کار خود را انجام می‌دهیم. ما یک خانواده هستیم و این مشکلات بین خودمان هست و مسئولین پیگیر حل مشکلات هستند. ما مسائل درون تیم را بیرون بیان نمی‌کنیم و اگر مسائلی باشد هم بین خودمان می‌ماند. ما همه تمرکز خود را در بازی‌ها بعدی می‌گذاریم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهتر شویم.

 او در پایان در مورد معاوضه دانشگر و مهری گفت:  اصلا این موضوع نبود. دانشگر مدافع است و مهری هافبک است. چند نفر مد نظر ما هستند. سجاد آقایی را به نساجی دادیم و گل‌محمدی را هم از نساجی گرفتیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز