محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با اضافه شدن ترابی و عیسی هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست/ فکر نمی‌کنم؛ مطمئنم این تیم باز هم قهرمان می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۵
با اضافه شدن ترابی و عیسی هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست/ فکر نمی‌کنم؛ مطمئنم این تیم باز هم قهرمان می‌شود
پیشکسوت پرسپولیس روند این تیم را رو به جلو می‌داند و معتقد است تیم گل‌محمدی رفته رفته بهتر از قبل می‌شود.

محمود خوردبین، بازیکن و سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس رفته به رفته بهتر از قبل می‌شود و خوشحالم پیروزی‌های متوالی این تیم باعث شده شرایط خوبی بر پرسپولیس حکمفرما شود. در حال حاضر خودباوری خوبی به تیم تزریق شده که همه ما را به آینده این تیم خوشبین کرده است. 

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص پیروزی اخیر سرخ‌پوشان برابر سایپا گفت: پرسپولیس شروع خوبی برابر تیم خوب و با انگیزه سایپا داشت و علاوه بر گلی که زد چند موقعیت خوب را برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد که در روز خوب دروازه‌بان سایپا گل دیگری برای پرسپولیس به ثمر نرسید تا در نهایت این دیدار با برد تیم یحیی به پایان برسد. اگرچه یک گل حاشیه امنیت خوبی برای پیروزی نیست اما پرسپولیس در طول بازی مدیریت خوبی را در زمین داشت و فرصت چندانی به حریف نداد. با این وجود بچه‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند و قدر فرصت‌های خوبی را که در هر بازی نصیب‌شان می‌شود را بیشتر بدانند تا بتوانند در هر بازی گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند. 

سرپرست اسبق پرسپولیس تاکید کرد: البته ورزشگاه خالی و سکوی بدون هوادار یک مقدار از انگیزه‌ها را کم کرده و باید در نظر داشت وقتی سکوها پر باشد و صدای تشویق به گوش بازیکنان برسد بدون شک شرایط بهتری را در زمین رقم خواهند زد.

خوردبین درمورد پیش‌بینی‌اش از این که فکر می‌کند پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین‌بار متوالی قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد؟ گفت: من فکر نمی‌کنم، بلکه مطمئن هستم تیم گل‌محمدی می‌تواند امسال هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و برای پنجمین سال متوالی به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: کار پرسپولیس چندان آسان نیست و این تیم رقبای سرسختی را پیش روی خود دارد اما با بازگشت مهدی ترابی و پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر مشکل گلزنی پرسپولیس هم حل می‌شود و دیگر هیچ تیم جلودار این تیم نخواهد شد. 4

نظر شما