اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

از جدایی فکری تا بازگشت مجیدی/ درگذشت یک پرسپولیسی/ عزیزی خادم سکاندار فدراسیون فوتبال شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۴:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۶۱۸۹
از جدایی فکری تا بازگشت مجیدی/ درگذشت یک پرسپولیسی/ عزیزی خادم سکاندار فدراسیون فوتبال شد
تیم فوتبال استقلال تهران دچار تغییر و تحولات روی نیمکت خود شد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سایپا تهران رفت و در روزی که فرصت‌های خوبی برای گلزنی خلق کرد، توانست با تک‌گل سیدجلال حسینی، کاپیتان خود به پیروزی برسد و با 33 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

502

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد ششمین برد متوالی را در لیگ برتر به دست بیاورد تا مدافع عنوان قهرمانی در صدر جدول رقابت‌ها باقی بماند. البته نباید از نقش دیگر اعضای کادر فنی همانند حمید مطهری در نتایج اخیر پرسپولیس به راحتی عبور کرد.

506

بازنده هفته: امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس تهران، این‌بار در اصفهان مغلوب سپاهان شد تا 3 امتیاز مهم را از دست بدهد. تیم سیرجانی امیدوار است با هدایت قلعه‌نویی در هفته‌های آتی نتایج بهتری را کسب کند.

503

جدایی هفته: محمود فکری

محمود فکری بعد از توافق با مسئولان باشگاه استقلال تهران از سرمربیگری این تیم استعفا داد. فکری در نیم فصل نخست نتایج نسبتا خوبی را به دست آورد اما موفق نشد لیگ بیستم را با آبی‌پوشان به پایان برساند و بعد از جلسه با مدیریت باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

502

انتخاب هفته: شهاب الدین عزیزی خادم

در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، شهاب‌ الدین عزیزی خادم در رقابت با کیومرث هاشمی، مصطفی آجرلو و علی کریمی، موفق شد بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص بدهد تا برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شود.

508

شوک هفته: زلاتکو کرانچار

زلاتکو کرانچار، سرمربی اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و تیم ملی امید کشورمان در سن 64 سالگی و به علت بیماری جان خود را از دست داد. کرانچار با تیم سپاهان توانسته بود قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کند.

02

بازگشت هفته: فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال تهران بعد از مذاکره با مدیریت باشگاه و توافق با آبی‌پوشان پایتخت به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد تا حضور روی نیمکت این تیم را باز هم تجربه کند. هواداران استقلال امیدوار هستند با مجیدی روزهای بهتری را تجربه کنند.

98

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز شنبه  شانزدهم اسفند برگزار خواهد شد و در مهم‌ترین دیدارها تیم‌های صنعت‌نفت آبادان- پرسپولیس تهران، آلومینیوم اراک- سپاهان اصفهان و استقلال تهران- فولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند.

WhatsApp Image 2021-02-05 at 16.06.17

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز