محمدباقر باقرزاده:

امیدوار هستیم در آینده تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات افزایش پیدا کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۶۲۲۱
امیدوار هستیم در آینده تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات افزایش پیدا کند
سرمربی تیم جودو سپاه پاسداران گفت: امیدوار هستیم در آینده تعداد تیم‌های شرکت از 4تیم به 8تیم افزایش پیدا کند.

محمدباقر باقرزاده سرمربی تیم سپاه پاسدران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص اولین دوره مسابقات لیگ جودو گفت: مسابقات لیگ جودو با حضور 4 تیم از وزارت دفاع، پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار شده است.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: با توجه به اینکه این مسابقات اولین بار است که برگزار می شود و شرایط کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت را برای برگزاری اولین دوره از مسابقات سخت می کرد، جا دارد اینجا از امیر نجفی پور ریئس محترم هییت جودو نیروهای مسلح و امیر پیامبری مسئول ورزش نیروی های مسلح تشکر و قدردانی لازم را به عمل آورم.

باقرزاده درباره تعداد تیم‌های شرکت کننده توضیح داد: با توجه به شرایط فعلی جامعه که به واسطه بیماری کرونا به وجود آمده تمامی فعالیت ها از جمله ورزش تعطیل شده اند به خصوص ورزش های رزمی، اما با این وضعیت باز مسابقات رشته جودو به بهترین شکل برگزار شد و امیدوار هستیم در آینده تعداد تیم های شرکت از 4تیم به 8تیم افزایش پیدا کند.

او در رابطه با آخرین وضعیت تیم جودو سپاه پاسداران یادآور شد: ما همواره با سختی و مشکلاتی از جمله عدم برگزاری اردوها مواجه هستیم که این موضوع موجب آماده نبودن بچه های تیم برای شرکت در مسابقات شده است. سایر تیم های شرکت کننده در مسابقات جودو همانند ناجا به مدت 1ماه در اردوها حضور داشته اند و همین طور تیم ارتش مدت زمان بیشتری را نسبت سایر رقبا در اردوهای آمادگی برای مسابقات گذرانده است اما تیم سپاه پاسداران با یک هفته آمادگی پا به میدان رقابت ها گذاشته است.

باقرزاده درباره اشتباه بزرگی که توسط سعید مولایی انجام شده بیان کرد: متاسفانه کار سعید مولایی به جودی ایران آسیب و لطمه زد. امثال مولایی نه تنها به ورزش پشت کرده اند بلکه یک وطن فروش هستند و پاسخ فرد خیانت کار مشخص خواهد بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز