مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازار گرم‌کن لیگ برتری‌ها شده‌ایم/ از عملکرد تیمم راضی نیستم!

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۵:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۶۶۳۷
بازار گرم‌کن لیگ برتری‌ها شده‌ایم/ از عملکرد تیمم راضی نیستم!
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بحث جام حذفی هم برای ما جدی است اما اولویت‌مان تمرکز روی لیگ برتر است.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان، درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم در آستانه بازی برابر شهرخودرو گفت: ما در تلاش هستیم پس از پیروزی برابر صنعت‌نفت، به روند نتیجه‌گیری‌مان ادامه داده و برابر شهرخودرو به نتیجه‌ خوب دیگری دست پیدا کنیم. ما با توجه به امتیازاتی که در دیدارهای قبلی‌مان از دست داده‌ایم ضمن احترامی که برای کادر فنی جوان و تیم خوب شهرخودرو قائل هستیم تمام تلاش ما این است که از این دیدار 3 امتیاز کامل را بگیریم. البته تاکید می‌کنم با توجه به این‌که مشهدی‌ها هم به امتیازات این دیدار نیاز مبرم دارند، بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

تارتار درخصوص برنامه‌های تیمش در نقل و انتقالات زمستانی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که باشگاه پیکان دارد، ما نمی‌توانیم با تیم‌های دیگر در این زمینه رقابت داشته باشیم. توان مالی ما در بحث یارگیری محدود است و به نوعی در این بازار تبدیل به بازار گرم‌کن برای بازیکنان شده‌ایم. به عنوان مثال بازیکنی ما با صحبت می‌کند اما روز بعد با 3 برابر رقم پیشنهادی ما به تیم دیگری منتقل می‌شود. در این شرایط نقل و انتقالاتی تیم‌هایی مثل پیکان که توان مالی محدودی دارند به نوعی قربانی می‌شوند و نمی‌توانند با تیم‌های دیگر رقابت داشته باشند.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: در حال حاضر ما از 9 بازیکن از آکادمی‌مان استفاده می‌کنیم و چاره‌ای هم نداریم. با توان مالی باید این کار را انجام دهیم و بیشتر زحمت بکشیم.

او درخصوص بحث جدایی احتمالی چند بازیکن از پیکان تصریح کرد: بعضی از بازیکنان از شرایط راضی نیستند و دوست دارند جایی بروند که بتوانند بیشتر بازی کنند. نام بازیکنان مشخص شده اما فعلا رسانه‌ای نمی‌کنیم و تا چند روز دیگر این نفرات تیم‌های خود را به باشگاه معرفی کنند.

از تارتار درباره این که آیا از عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول راضی است یا نه؟ سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال گفت: با توجه به بودجه و پتاسیل مالی بازیکنان کار بزرگی انجام داده‌اند اما خودم از شرایط تیم در جدول رده‌بندی راضی نیستم چراکه معتقدم تیمی که در آن حضور دارم، باید جایگاه بهتری را در جدول داشته باشد. 

سرمربی پیکان گفت: در ادامه فصل برنامه ویژه‌ای داریم و هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. در فصل قبل پیکان در روز آخر لیگ ماندگار شد و بازیکنان شاخص زیادی را از دست داد ولی برای فصل جاری در نظر داریم با بهترین جایگاه ممکن لیگ را به پایان برسانیم، ضمن این که بحث جام حذفی هم برای ما جدی است اما اولویت‌مان تمرکز روی مسابقات لیگ برتر است چراکه ما این پتاسیل را نداریم در هر جام هدف‌گذاری داشته و مدعی باشیم. 4

نظر شما
پرونده ویژه