حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم یحیی یک سر و گردن از همه بالاتر است/ پرسپولیس بابت سیدجلال به خود می‌بالد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷۲
تیم یحیی یک سر و گردن از همه بالاتر است/ پرسپولیس بابت سیدجلال به خود می‌بالد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: من تحت هر شرایطی هوادار پرسپولیسم و در حال حاضر از دور نظاره‌گر شرایط این تیم هستم و امیدوارم روند خوب این تیم در نهایت دوباره به قهرمانی در لیگ ایران منجر شود.

حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس در نیم فصل اول و تداوم این شرایط در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: پیروزی‌های متوالی و خوبی که پرسپولیس به دست آورده باعث شده شرایط روحی و روانی خوبی بر تیم و باشگاه حکمفرما شود و این موضوع می‌تواند در نهایت منجر به تداوم موفقیت‌های این تیم شود. 

او در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه این روزها همبستگی خوبی بین مدیران، بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده و در کنار این مسائل، توان بالای فنی بازیکنان و کادر فنی هم موجب شده پرسپولیس در نتیجه‌گیری موفق عمل کند و با پیروزهای پشت سر هم در صدر جدول حضور داشته باشد.

 پیشکسوت پرسپولیس افزود: مجموعه این اتفاقات را که این روزها در پرسپولیس می‌بینیم امیدوارمان می‌کند که تیم در این فصل هم موفق خواهد شد و به امید خدا می‌تواند علاوه بر موفقیت در لیگ داخلی، در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مهاجم سرشناس سال‌های دور پرسپولیس درمورد گلزنی‌ها و درخشش سیدجلال حسینی در بازی‌های اخیر گفت: سیدجلال یکی از بهترین‌های تاریخ پرسپولیس است و نشان داده مهره موثری برای باشگاه محسوب می‌شود. سیدجلال یک رهبر و کاپیتان تمام عیار برای پرسپولیس است که علاوه بر موفقیت در فاز دفاعی، در گلزنی هم چهره موفقی است و پرسپولیس به داشتن چنین مهره‌ای به خود می‌بالد.

کلانی با اشاره به پیروزی که با یک گل برای پرسپولیس در بازی برابر سایپا رقم خورد، تصریح کرد: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بالایی به میدان می‌آیند و این موضوع در مورد بازی سایپا هم صدق می‌کرد. سایپا نمایش خوبی داشت و با نفرات با انگیزه‌ای که در اختیار داشت، حریف سرسختی برای تیم گل‌محمدی بود اما نمایش خوب پرسپولیس در این دیدار مانع از نتیجه‌گیری سایپا شد. پرسپولیس در حال حاضر یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است و با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد می‌تواند بهترین نمایش و نتایج را رقم بزند. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه