سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان فعلی نصف فوتبال‌شان را هم بازی نمی‌کنند/ مجیدی در استقلال پاکسازی کند/ باید از فرهاد حمایت واقعی شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۳
بازیکنان فعلی نصف فوتبال‌شان را هم بازی نمی‌کنند/ مجیدی در استقلال پاکسازی کند/ باید از فرهاد حمایت واقعی شود
پیشکسوت استقلال گفت: اینکه مجیدی سرمایه استقلال است نباید در حد شعار بماند و به معنای واقعی کلمه باید از او حمایت شود.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به استقلال اظهار داشت: در شرایط فعلی فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای استقلال بود. او سال گذشته در شرایط سختی هدایت استقلال را پذیرفت. تیمی که زیر سایه استراماچونی بود و حاشیه‌های زیادی داشت اما مجیدی آمد و تیم را از آن شرایط سخت خارج کرد. در ادامه هم فرهاد توانست نتایج خوبی بگیرد و در بازی‌های حساسی مثل دیدار با سپاهان و پرسپولیس پیروز شد و در نهایت هم 2 نایب قهرمانی برای استقلال آورد اما متاسفانه در آن مقطع مدیرعامل استقلال با به میان کشیدن بحث استراماچونی تمرکز سرمربی و تیم را پیش از دیدار فینال جام به هم زد و تیم مجیدی نتوانست جام بگیرد.

او ادامه داد: به اعتقاد من هیات مدیره استقلال بعد از فینال جام حذفی که مجیدی استعفا کرد باید مانع جدایی او می‌شد. الان به جز سعادتمند بقیه اعضای هیات مدیره همان قبلی‌ها هستند و جای تعجب دارد که چرا این افراد اگر به مجیدی اعتقاد داشتند به او اجازه جدایی دادند؟ در صورتی که اگر فرهاد در استقلال می‌ماند الان شرایط تیم خیلی بهتر بود چون او از تیمش کاملا شناخت داشت. امیدوارم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال این بار پای مجیدی بمانند و از او حمایت کنند. اینکه مجیدی سرمایه استقلال است نباید در حد شعار بماند و به معنای واقعی کلمه باید از او حمایت شود.

سیدصالحی درباره جدایی فکری از استقلال گفت: بابت اتفاقی که برای محمود فکری رخ داد ناراحتم. فکری مربی من بود و به شدت او را از نظر اخلاقی قبول دارم اما معتقدم به خاطر شخصیتش و علاقه‌ای که به استقلال دارد با برخی از جریان‌ها و اتفاقات در تیم مماشات کرد. بازیکنی که به خاطر پول و قراردادش 12 روز تمرین نکرده چرا باید در ترکیب استقلال حضور پیدا کند؟ اگر قرار بود استقلال با ستاره‌هایش به رفسنجان برود و مساوی بگیرد پس چه نیازی به ستاره‌هایش داشت؟ به نظرم ملایمت‌های فکری با بازیکنان کار دست او داد و باید برخوردهای قاطعانه‌تری با بی‌انضباطی‌ها و خودخواهی‌ها انجام می‌داد. متاسفانه برخی از بازیکنان در تیم پای‌شان را فراتر از جایگاه خود گذاشتند و بازیکن‌سالاری در استقلال موج می‌زند.

مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی باید حاشیه‌ها را جمع کند، ادامه داد: بازیکنان استقلال در فضای مجازی و حاشیه غرق شده‌اند و فکر می‌کنند در تاریخ استقلال از اینها بزرگتر نبوده است. مجیدی در اولین گام باید بساط بازیکن‌سالاری را جمع کرده و با حاشیه‌سازان برخورد کند. بازیکنان فعلی تیم نصف فوتبال‌شان را هم بازی نمی‌کنند و مجیدی باید برخورد جدی با کسانی داشته باشد که منافع خودشان را به استقلال ترجیح می‌دهند.

سیدصالحی در پایان گفت: استقلال برای موفقیت به اتحاد در همه ارکان خود نیاز دارد. فرهاد به تنهایی نمی‌تواند استقلال را به موفقیت برساند و به اتحاد همه ارکان باشگاه استقلال نیاز دارد. امیدوارم این بار شاهد حضور طولانی مدت مجیدی در استقلال باشیم نه اینکه سر بزنگاه دوباره فرهاد هم از استقلال برود و شرایط برای ادامه حضورش فراهم نشود. 3/5

نظر شما